Emilio
Guru
Guru

Koosje

do jan 26, 2006 15:00

Deze colum

Afbeelding

Gaf koos reden om het onderstaande te schrijven:
Afbeelding

Zielig he.....

(als de plaatjes te klein zijn er even op klikken)
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Koosje

do jan 26, 2006 15:04

stond ook al op geen stijl 8)
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Emilio
Guru
Guru

do jan 26, 2006 15:05

Nog een geenstijl liefhebber....
(daar heb ik het ook vandaan gecutenpaste)
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Andretti Molletti

do jan 26, 2006 15:39

Even voor de duidelijke orde... Spee is toch GEEN lid van deze club hier he?? :shock:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 26, 2006 15:43

Als ik die columnist was, zou ik die brief inlijsten en in een trofeeenkast bewaren. En als ik dan een keer geflitst werd, zou ik mijn abonnement bij het CJIB opzeggen, in een persoonlijk aan Boos-Koos gerichte brief. Oog om oog...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Koosje

do jan 26, 2006 15:44

Als ik die columnist was, zou ik die brief inlijsten en in een trofeeenkast bewaren. En als ik dan een keer geflitst werd, zou ik mijn abonnement bij het CJIB opzeggen, in een persoonlijk aan Boos-Koos gerichte brief. Oog om oog...
:lol: :lol: :lol:

Egbertone
Guru
Guru

do jan 26, 2006 15:54

Hmmm....

Hij gebruikt dus een envelop en een stuk briefpapier van z'n WERK, om z'n PRIVÉ post mee te versturen.
Bij ons (KvK) is dat dus ten strengste verboden.

Of was hij soms uit hoofde van zijn functie als hoofd BVOM lid van de Autoweek.... lijkt me niet.

Andretti Molletti

do jan 26, 2006 16:05

En hij speelt zelf ook op de man...

Sterker nog hij pleegt de aanname dat hij een man is en zet dat kracht bij door in de eerste zin te stellen dat er iets stijgt...
Ik wil bewijzen Spee! Geen loze kreten! Handhaaf jezelf maar eens!

:wink:

164 Q4

do jan 26, 2006 16:14

Hier wordt exact beschreven hoe ik er ook over denk =D>. Ik was al bang dat ik weer de enige was met die mening.
Dat programma Wegmisbruikers kijk is met opzet nooit want die werkt op mij als een rooie lap op een stier. Wat is dat toch een vieze achterbakse linkmiegel die krullenbol. Ik zie 'm nog in dat programma Kopspijkers: Daar was een tienermeisje op een scootie en die werd even door de politie grondig doorgelicht met krullenbol er op de neus bovenop. Het brommertje was prima in orde en niet opgevoerd en net toen oom agent de tiener weer een goede reis wou wensen komt die klootviool nog even met de vraag of zij haar papieren ook bij zich had. En die had ze natuurlijk net niet. Zegt hij tegen die agent: "ai ai ai ai, dat wordt een.... een....." waarop die agent eigenlijk ook niets anders kon zeggen als "boete". En je kon 'm gewoon zien genieten die smeerlap :evil: . Stenigen die judas!
Wat ik ook zo vreemd vind is de opmerking dat door onderzoek is gebleken dat 100 buiten de bebouwde kom niet kan. Hoe is het dan wel mogelijk in het grote Duitsland met hun dikke snelle auto's en onverlichte kronkelige wegen? Zijn zij dan toch 'Übermenschen' en wij maar seniele blinde sukkels? Ik zou zeggen: Spee spreek even voor jezelf ja.

Waarom heeft Spee trouwens getekend met: J.Spee als hij Koos heet? Of is zijn echte naam Judas, dat begint wel met een J en klopt ook wel een beetje (beetje veel eigenlijk). Sportief ook dat hij een beetje commentaar wel kan verdragen :whistle:.

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

do jan 26, 2006 16:30

Schitterend. Zag hem gisteren bij Flitsservice en even later bij good old Geen Stijl.
Ik kijk ook geen wegmisbuikers, daar word ik zo pissig om. En dan nu weer die zieltjes winnerij van de VVD. Ringwegen terug naar 100 km/u i.p.v. de huidige 80 op de welbekende stukken.
Ze willen het nog 2 maanden aankijken. Rara wat zit er net voor het besluit......
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Emilio
Guru
Guru

do jan 26, 2006 16:58

Liever het zielewin verhaal van de VVD dan de filegenererende PVDA/Groenlinks beleid.

Maar koosje laat zich lelijk in zijn kaarten kijken.... God wat zielig!
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do jan 26, 2006 17:02

hij heet , no kidding, Jodokus (Koos) Spee....
was een prachtig collumpje...
Dat van die 80 km wegen... volgens teletekst 50% meer files....
ik zit nog te wachten op welk excuus ? Hoe kunnen MEER files goed zijn voor het milieu? Allemaal met draaiende motor stil te staan?
Bull, allemaal, maar we hebben t maar te slikken. Ook bij de volgende verkiezingen weer, qua verkeer een pot nat, namelijk de automobilist is gewoon de l*l............
:(
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

164 Q4

Re: RE: Koosje

do jan 26, 2006 17:27

hij heet , no kidding, Jodokus (Koos) Spee....
:blue_lol: Alfred J Kwak dus......

Afbeelding

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 26, 2006 18:55

Mooi stukje.. en dat die Koos S. zich zo laat kennen dat ie er z'n abo voor opzegt ...Tsss!! [-X
Ik kijk zelf ook liever niet naar wegmisbruikers; zo'n half uurtje gekweel kan mn hele avond verpesten....
Heb vorig jaar ofzo nog een stuk gezien; reed er een nietsvermoedende agrarier met audi 80 over een provinciale weg (100 waar ie 80 mocht, man had haast).
Acceptgiro brigade erachteraan, ze houden de man staande (op zn eigen erf!!) en beginnen over normen en waarden in het verkeer te mauwen. En dat terwijl de camera op dat moment duidelijk vastlegt dat a) beide pliesies de gordel niet omhadden en b) de beste jongens ook nog ff met de mistlichten vóór aan reden (bij normaal zicht en droog weer....!!!!)

Jahahaha wìj weten wel wat goed is voor de burger.... :sick:
En dan gelijk die uitgestreken tronie van S. erachteraan om toch vooral maar op die te hoge snelheid te hameren op b wegen>Bla bla, afserveren die vent!!!Bah! :evil:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Terug naar “Het Forum Café”