Dit lijkt niet zo heel verstandig (en is het ook niet), maar is wel erg leuk. Alleen gaat het hier om werkzaamheden van kleinere omvang.
Het eerste waar ik mee bezig ben is het scherm LV. Hier zat (ondere andere) namelijk een nogal groot gat naast de koplamp.

Ook was een groot deel van de wielkastrand weg (zie de mega-bloemkolen) en midden bovenop zat een groot gat en natuurlijk een ellende bij de dorpel.

Wat doe je in zo'n geval: gewoon een gebruikt schermpje op de kop tikken en het oude scherm verwijderen (uiteraard netjes puntlassen uitboren). En dan ziet het er zo uit:

Natuurlijk dorpelkop weggerot.

Eerst dat even wegslijpen.

En weer 1 geheel van maken (vorm zat er niet meer in, maar zal zoiets geweest zijn (of niet)).

Na veel (heel veel) passen, meten, wrikken, passen, meten etc........ eindelijk het scherm op z'n plek (beter dan voorheen!).
Kan nu beginnen met het vastlassen van het scherm.

Al met al toch wat meer werk dan verwacht, maar het resultaat mag er straks wezen (als het spuiten ook een beetje wil lukken).
Verder ben ik ook bezig met deelreparaties van de rand van de voorruit, omdat deze er nu toch uit is.
Het is wel moeilijk om niet gelijk alle slechte plekken rondom aan te pakken, maar als ik daar nu direct aan begin kan ik natuurlijk nooit lekker rijden en staan er dus 3 kale carrosserieën.
Roel