Hear hear !!!! Met jou kan ik drinken !Jupiler is de favoriet... Dan in volgorde van voorkeur: Heineken, Hertog Jan, Amstel, Dommelsch, Warsteiner.
Grolsch drink ik absoluut niet. Als dat het enige merk is dat men in huis heeft, ga ik acuut cola drinken: vind het niet te drinken. Zelfde geldt inmiddels voor Bavaria. Heb ik jaren lang verplicht moeten drinken bij de voetbalvereniging en het heeft me menig hoofdpijn opgeleverd... Alfa bier vind ik ook niks: erg typische nasmaak...
Aldi dan wel LidL ? Dat schultendspul heb ik vroeger echt TE veel gedronken.. nog zo een; "Hollandia"... en jaja het hoge woord gaat eruit.. Alfa bier. Alle dakloze kerels bij de Dirk drinken louter Alfa bier. Toeval ?Fink Brau
Schültenbrau
Afhankelijk van de winkel waar we zijn...
Heineken kan je vergeleijken met sex in een kanoHoezo is Heineken dan bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Philip.
Alfa is toch een wit met geel blik ??Alfa bier. Alle dakloze kerels bij de Dirk drinken louter Alfa bier. Toeval ?
@Maarten: Hebben de daklozen in Amsterdam een hoge uitkering dan?????
Bij ons in de stad lopen ze alleen met zo'n bruin blikkie EXPORT of zoiets of het Lidl / Aldi spul
Hier ligt de prijs van een kratje Alfa hoger dan de Amstel of Heineken
Mijn voorkeur gaat naar Grolsch Alfa met een lichte voorkeur voor Alfa.
Van de Belgen de Jupiler of laatst eens bier in zo'n blauw flesje waarvan ik de naam niet meer weet..
Op verjaardagen zuip ik alles..............................
Heineken