Ligt vast nog wel ergens een tube onder de voorstoel.Laatst heb ik haar nog gevraagd of ze tandpasta nodig had voor het tanden poetsen van de bak, maar had het niet door.
(mischien wel een beetje overdreven)
Ligt vast nog wel ergens een tube onder de voorstoel.Laatst heb ik haar nog gevraagd of ze tandpasta nodig had voor het tanden poetsen van de bak, maar had het niet door.
(mischien wel een beetje overdreven)
Ik heb nu toch echt het vermoeden dat ik de juiste vriendin heb![]()
Roel
Ik heb ook de verkeerde. Ze heeft dan wel zelf meerdere Alfa's, rijdt op het moment in een verlaagde en gechipte Alfa 164 met rvs sportuitlaat en heeft haar Alfa 33 toen zelf (is ook autospuiter) helemaal overgespoten van zwart naar geel. Weet het gaspedaal ook altijd wel goed te raken en doet samen met m'n zus kinderachtige wedstrijdjes met Mazda's op de A7 met zo'n 200km/h. Maar ik heb liever wat anders....Ik heb nu toch echt het vermoeden dat jullie de verkeerde vrouw/vriendin hebben. Deze problemen heb ik dus helemaal niet. Maar die van mij rijdt zelf natuurlijk ook Alfa.
Als ik iemand met veel vertrouwen in Bert en Juul laat rijden, dan is zij het wel! Heerlijk om ernaast te zitten als zij loopt te raggen (eerst netjes warm rijden en dan vragen of het nu mag!) en probeert de uitlaat zo vaak en hard mogelijk hoorbaar te maken![]()
Hmmmm misschien moet ik de eerste regel anders maken: Ik heb nu toch echt het vermoeden dat ik de juiste vriendin heb![]()
Roel
Weet je zeker dat hij afgebroken is? Die type 3 klinken kunnen ook 'uit de kom'. Dan kun je ze gewoon weer terugklikken.Oja en dat wat afgebroken is, is gewoon ijzer.... lekker degelijk, zijn dus echt frot auto's die alfas maar ik hou wel van ze!!!
Maar natuurlijk Tom, dat is toch helemaal geen probleem@ RJF: op de duitse site (alfaclub.de) in de webshop vind je je spannende jurkje....Post je een foto?
Dan doe mij 'm maar. Ik ken er genoeg leuke Duitse meiden die d'r wel hot in zouden lijken, zeker aangezien het 'jurkje' wel heel erg kort isAlleen die beschrijving: Sexy Damen-Top, Ik weet niet of ik het jurkje ooit nog spannend kan vinden na deze beschrijving.
Vergis je niet hoor. Die van de Passat type 4 sneuvelen bij bosjes. Zo blijkt maar weer, wie de naam heeft van vroeg opstaan kan lang blijven liggen.Maar van die VW breken vast geen klinken afDe mijne heeft een eigen VW Polio, achter het stuur van de Alfa komt ze niet![]()
Tuurlijk, dat is absoluut waar ! Neemt niet weg dat dit topic een heeeeele fijne uitlaatklep (nee niet ZO'n uitlaatklep) is, toch ?ik (be)oordee mijn vriendin niet op haar Alfakunsten... zelfs niet op haar autorijden..
Al kan ik het wel waarderen dat ze met 200+ gerust naast me zit en ook op het circuit tamelijk relaxed blijft..
VertelSterker nog Italianen en Alfa's... da's n topic apart denk ik zo