Nee ik ook niet. respect voor die mensen !En nu zijn het slechts foto's. Ik wil me niet voorstellen hoe het is als je als agent hier bijkomt of hoe een brandweerman zich moet voelen als hij zo'n auto moet openknippen.
Nee ik ook niet. respect voor die mensen !En nu zijn het slechts foto's. Ik wil me niet voorstellen hoe het is als je als agent hier bijkomt of hoe een brandweerman zich moet voelen als hij zo'n auto moet openknippen.
Volledig mee eens. Dat aspect is hier nog niet aan bod geweest. Waarom zoiets op het net zetten ? Volgens hen om "mensen aan te zetten voorzichtiger te rijden". Getuigt ook van weinig respect voor de nabestaanden. Fijn als je zo plots een foto van de vader, broer of beste vriend mag vinden.Neemt niet weg dat ik dergelijke plaatjes walgelijk vindt. Walgelijk omdat iemand dergelijke situaties zomaar op het "web" neerzet. Na het bekijken van dergelijke beelden hebben de meeste mensen namelijk de behoefte aan een stukje ondersteuning om de beelden/ideen weer even in het juiste perspectief te zetten.
Der is hier dacht ik ook nog eens zoiets langs gekomen en door Jorix vakkundig verwijderd . Ook toen heb ik NIET gekeken .Volledig mee eens. Dat aspect is hier nog niet aan bod geweest. Waarom zoiets op het net zetten ? Volgens hen om "mensen aan te zetten voorzichtiger te rijden". Getuigt ook van weinig respect voor de nabestaanden. Fijn als je zo plots een foto van de vader, broer of beste vriend mag vinden.Neemt niet weg dat ik dergelijke plaatjes walgelijk vindt. Walgelijk omdat iemand dergelijke situaties zomaar op het "web" neerzet. Na het bekijken van dergelijke beelden hebben de meeste mensen namelijk de behoefte aan een stukje ondersteuning om de beelden/ideen weer even in het juiste perspectief te zetten.![]()
Waarom kijken we dan met z'n allen ? Nou ja, hang ergens een touw met een briefje d'r aan "niet aan het touw trekken"....Ik geef toe dat ik spijt heb dat ik gekeken heb. Zoals eerder gezegd, sommige foto's zijn "draaglijk" (maar niet minder erg of gruwelijk). Maar die foto van die vrouw in de Seat....Daar ben ik echt nog steeds niet goed van. Kan me wel voorstellen, wat @@ schrijft (dank voor die posting trouwens, zo horen we 't ook eens van de andere kant), dat het "went", dat je een zekere immuniteit opbouwt hiertegen. Maar 't moet toch een zware taak zijn. We hebben hier (gelukkig) geneens foto's van kinderen gezien !
![]()
Als je een autowrak vanonder een vrachtwagen uitsleept, verwacht je natuurlijk geen feestje in die auto...maar toch, je moet het kunnen ! Ik zou iedere keer opnieuw bang zijn om te kijken. Nogmaals: respect voor diegenen die dit als dagtaak WILLEN doen !
@@@: hoe sta jij tegenover het tonen van zulke foto's aan mensen die bijvoorbeeld stomdronken achter het stuur zijn aangetroffen ? Is hier bij ons enkele jaren terug redelijk wat om te doen geweest. Persoonlijk ben ik voorstander.
Is het echt wennen aan???? Of wordt je harder erin? Ik kan het mij niet voorstellen dat dit soort zaken "wennen"Ehh:
Bijna elke week zie ik dergelijke beelden, maar ik kan je vertellen dat dat toch wel went. Dat komt mede omdat je bezig bent:
volledig mee eensGeen leuke foto's, maar ze blijven aan je knagen en dat heeft een goede uitwerking op je rijgedrag...
Suffe Fiets !!Even dit topic weer opfrissen.
Op de site staat ook de volgende foto:
Erg grappig: Ik was afgelopen zomer op Texel en kwam deze dame tegen. Zeker geen onaangenaam gezicht. Blijkbaar heeft toen iemand er een foto van gemaakt.
Het punt was wel dat ik zoals een echte man aan het kijken was......terwijl ik reed! Al mijn inzittende konden mij er niet op wijzen dat een vluchtheuvel snel op mij af kwam. Zij hadden het namelijk ook te druk met kijken naar deze dame.
Gellukig kon ik nog net uitwijken!