Ik ga een angry mob van tegenstanders van de anti angry mob mob organiseren. Misschien ff een paar auto's in de fik steken of een trein vernielen.
Wij zijn nog aan het plannen.
Wat is een "angry mob"Ik ga een angry mob van tegenstanders van de anti angry mob mob organiseren. Misschien ff een paar auto's in de fik steken of een trein vernielen.
Oh ja ? Nou, de anti-angry mob-mob loopt rond in lang ondergoed, kisten en met wandelstokken, en hebben wimpers geschminked op een der beide ogenIk ga een angry mob van tegenstanders van de anti angry mob mob organiseren. Misschien ff een paar auto's in de fik steken of een trein vernielen.
aaah ik ben meeOh ja ? Nou, de anti-angry mob-mob loopt rond in lang ondergoed, kisten en met wandelstokken, en hebben wimpers geschminked op een der beide ogen![]()
aaah ik ben meeOh ja ? Nou, de anti-angry mob-mob loopt rond in lang ondergoed, kisten en met wandelstokken, en hebben wimpers geschminked op een der beide ogen![]()
![]()
Hier gaat het over VanG:Heb ik iets gemist
Tsja, maar dat er mensen zijn die dergelijke verhalen verzinnen, hou je ook niet voor mogelijk...Maar het ergste is misschien wel dat je tegenwoordig meteen gelooft dat het écht gebeurd kan zijn...