Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

RE: Waar op te letten bij aanschaf GSi ?

do dec 08, 2005 09:27

Let er op dat de stickers (als ' reclame' voor die geweldige geluidsinstallatie) nog wel loskomen van de lak of de ruiten. En controleer of alle neon buizen onder het dashboard, de motorkap en de dorpels nog werken. :roll:
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do dec 08, 2005 09:30

restanten van friet met stoofvlees kunnen ook lelijke vlekken op de zetels nalaten.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

kroehlur

do dec 08, 2005 11:58

Pas ook op voor cut-n-shut schade auto's.

Afbeelding

Ze zijn niet altijd even goed gedaan.......

Pas op voor deuken op de motorkap.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Robert 75 V6

do dec 08, 2005 12:03

Waarom koop je niet gewoon mijn Manta??

Is ook een opel en een heel stuk mannelijker dan een astra :blue_cool:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

do dec 08, 2005 12:32

Opel Commodore A!!

Mannenauto!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do dec 08, 2005 13:10

Speedster Turbo, iemand...? :oops: :wink:

En pas bij GSi's altijd op dat de achterschokdempers niet overmatig versleten zijn door de doordringende basdreun van achterhaalde technomuziek, geserveerd door een Remco Car Stero baspijp. Berucht is ook de versleten rechterwang van de bestuurdersstoel, deze wijst erop dat de voormalig eigenaar voortdurend naar het midden van de auto hing, steunzoekend op zijn elleboog bij het nuttigen van de pretsigaret om dan nonchalant met 1 hand te sturen. Controleer of het blindeerfolie op de ruiten nog strak is, als het eventueel loslaat, kan men je er namelijk in zien zitten. De sticker met het plassende mannetje en het VW-logo duidt erop dat de auto van een echte liefhebber is geweest. De uitlaat dient een dubbel rechthoekig eindstuk te hebben, zo niet, staan laten, er zijn er zat te koop die dat wel hebben. Controleer de bijrijdersstoel op vage vochtplekken en eventueel achtergebleven geblondeerde haren en controleer achtercompartiment op bijtsporen. Mocht je nog een (uiteraard gebrande) CD aantreffen in het handschoenenvakje: weersta de verleiding om hem te luisteren. Serieus. Vermijd auto's met Lonsdale-stickers.

Succes met de aanschaf!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Waar op te letten bij aanschaf GSi ?

do dec 08, 2005 17:51

Speedster Turbo, iemand...? :oops: :wink:

En pas bij GSi's altijd op dat de achterschokdempers niet overmatig versleten zijn door de doordringende basdreun van achterhaalde technomuziek, geserveerd door een Remco Car Stero baspijp. Berucht is ook de versleten rechterwang van de bestuurdersstoel, deze wijst erop dat de voormalig eigenaar voortdurend naar het midden van de auto hing, steunzoekend op zijn elleboog bij het nuttigen van de pretsigaret om dan nonchalant met 1 hand te sturen. Controleer of het blindeerfolie op de ruiten nog strak is, als het eventueel loslaat, kan men je er namelijk in zien zitten. De sticker met het plassende mannetje en het VW-logo duidt erop dat de auto van een echte liefhebber is geweest. De uitlaat dient een dubbel rechthoekig eindstuk te hebben, zo niet, staan laten, er zijn er zat te koop die dat wel hebben. Controleer de bijrijdersstoel op vage vochtplekken en eventueel achtergebleven geblondeerde haren en controleer achtercompartiment op bijtsporen. Mocht je nog een (uiteraard gebrande) CD aantreffen in het handschoenenvakje: weersta de verleiding om hem te luisteren. Serieus. Vermijd auto's met Lonsdale-stickers.

Succes met de aanschaf!
!! :thumbs: :jumping: > hier spreekt duidelijk een ervaringsdeskundige >respect!
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do dec 08, 2005 22:02

Tja, met mijn kennissenkring... :oops:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Andretti Molletti

do dec 08, 2005 23:03

Let er op dat de stickers (als ' reclame' voor die geweldige geluidsinstallatie) nog wel loskomen van de lak of de ruiten. En controleer of alle neon buizen onder het dashboard, de motorkap en de dorpels nog werken. :roll:
Vraag evt Stof om hulp!!!

8)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr dec 09, 2005 09:05

Vraag evt Stof om hulp!!!

8)

:jumping:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Robert 75 V6

vr dec 09, 2005 16:12

Mocht ie nou niet aan je verwachtingen voldoen, en de prijs is laag dan kunnen we hem altijd nog met z'n allen kopen en dan knoop ik mijn manta ervoor als we hem naar de sloop of verbrandingsplaats slepen :lol: :lol: :lol: :jumping:

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do dec 22, 2005 19:03

GSI Gas stiekum ingebouwd ?????
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma dec 26, 2005 20:57

Haal, om ruzie met de dierenbescherming te voorkomen, ook even de vossestaart van de antenne... :roll:

En als je vrienden wilt maken ga dan eens naar een Volkswagen meeting! :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Hessel
Full Member
Full Member

ma dec 26, 2005 23:41

Wel grappig om te zien dat als 't van die stinkende Opels betreft je wel met modder mag gooien, maar zodra je iets over Alfa lease rijders zegt dan is iedereen ineens weer verontwaardigd. Ik haat overigens Opel ook, en maar zeggen dat Alfa's al in de folder roesten...

Johan
Member
Member

za dec 31, 2005 09:46

En als je toch aan het verwijderen gaat neem dan ook het aluminiumkleurige benzineklepje, de tubostikker en de spinners mee. Hopenlijk gaat de plak-ventilatie opening op de motorkap er nog af. KIjk ook of de originele ruitenwisser installatie er bij zit zodat je van die enkelarmige af kan, zet dan ook meteen de sproeierkopjes weer recht, er zijn al genoeg fietsers natgespoten. Er kan trouwens bovenaan de vooruit nog een Pioneer stikker zitten en als het een wat oudere is op de achteruit een van Oxbow. Oh ja en die plastic aluminium pedalen zijn nep, net als de blauwe tellerplaten. Vaak hebben ze een bliep-bliep alarm, vooral leuk als je in een rustige buurt woont. Check de claxon en de bijbehorende knop op het stuur, die is vaak versleten....
Ferrari Mondial 3.2 rood (1988) en Fiat Idea zwart (2006)

Voorheen o.a.: 1300 GTJ ('69), Alfetta ('82), 33 1.3 ('90), 33 1.7ie ('93), 145 1.6 ('95), 145 1.6 ('96), 156 SW 2.0 JTS ('03), Ferrari Mondial 3.2 zwart ('87) en mijn oude trouwe 1750 GTV ('68)

Terug naar “Het Forum Café”