ik wil mijn stuur vervangen voor een sportstuurtje, is het stuur te verwijderen zonder speciaal gereedschap

Zonder moer erop wil ook nog wel lukkennee, knieen onder het stuur, verlengstuk op de stuuras, met de moer er nog op uiteraard, en dan een mep op je verlengstuk geven, springt hij zo los
Dus eerst die moer losgehaald, en toen een stukje gereden naar de garage ?Kan soms wel ontzettend vast zitten hoor...Kreeg hem van me 33 er toen met geen mogelijkheid uit...Even naar een garage gereden, sterke kerel gevragd en die trok em er met wat wrikken uit....
Hij ging toch niet los. En al zou dat onderweg gebeuren.......dat was toch de bedoeling!Dus eerst die moer losgehaald, en toen een stukje gereden naar de garage ?Kan soms wel ontzettend vast zitten hoor...Kreeg hem van me 33 er toen met geen mogelijkheid uit...Even naar een garage gereden, sterke kerel gevragd en die trok em er met wat wrikken uit....
Hij ging toch niet los. En al zou dat onderweg gebeuren.......dat was toch de bedoeling!Dus eerst die moer losgehaald, en toen een stukje gereden naar de garage ?Kan soms wel ontzettend vast zitten hoor...Kreeg hem van me 33 er toen met geen mogelijkheid uit...Even naar een garage gereden, sterke kerel gevragd en die trok em er met wat wrikken uit....
NIet slaan want je slaat alles verrot.....In ijn ex GTV6 moest de stuurstang eruit want zelfs met poellie trekker lukte het niet...Nogmaals niet te veel slaan dus.....nou ik krijg hem er ook niet uit ik ga morgen ook hulp in roepen
ik heb er aardig op los geslagen maar geen beweging in te krijgen
![]()
![]()