huh??? een hoofdsteun onder je reet??? of bedoel je het anders....
idd heb je gelijk dat ook de rugleuning simpel te vervangen is......
Een collega heeft laatst de stoel van zijn Peushow 306 opnieuw op laten vullen bij een autobekledingstoffeerderbedrijf. Gehaald en 2 uur later weer teruggebracht voor 50 euro. En hij is weer als nieuw. Is ook een optie.
leuk woord voor scrabble trouwensautobekledingstoffeerderbedrijf
Ik heb de CD-speler onder de stoel hangen.huh??? een hoofdsteun onder je reet??? of bedoel je het anders....
Nee, niet onder m'n reet, maar onder de stoelzitting.
Zonder vond ik de stoelzitting te ver doorzakken en hierdoor kreeg ik altijd last van m'n rug. Snap ie?
Zit in Emmen. De naam weet ik zo niet, maar mocht je interesse hebben kan ik dat wel voor je gaan vragen aan hem.dat valt me mee wat dat kost!
heb je een naam en adres eventueel van dat bedrijf?
Dan hoef je in ieder geval niet bang te zijn voor een wiplass....huh??? een hoofdsteun onder je reet??? of bedoel je het anders....
Nee, niet onder m'n reet, maar onder de stoelzitting.
Zonder vond ik de stoelzitting te ver doorzakken en hierdoor kreeg ik altijd last van m'n rug. Snap ie?
Wip ass, denk ik.Dan hoef je in ieder geval niet bang te zijn voor een wiplass....
interesse! ik vind de passagierst stoel namelijk veel beter zitten (die is nog goed) en bij mij is zowel de zitting als de rugleuning doorgezakt.. hoe zwaar zal de vorige eigenaar zijn geweest?Zit in Emmen. De naam weet ik zo niet, maar mocht je interesse hebben kan ik dat wel voor je gaan vragen aan hem.dat valt me mee wat dat kost!
heb je een naam en adres eventueel van dat bedrijf?