Niet nu al fun, maar nu nog fun.Eenmaal op de baan zal je het lachen wel vergaan!
![]()

Kristal
Niet nu al fun, maar nu nog fun.Eenmaal op de baan zal je het lachen wel vergaan!
![]()
Waar wacht je opKlinkt wel gezellig allemaal![]()
Nou kom ik zondag toch al 300 km naar 'beneden' gekacheld, moet me inhouden om er niet een paar kms bij te doen
Veel plezier!
Even voor de twijfelaars je bank blijft ook wel staan als je er niet opligt !!!!!!!!!!!!
Schei eens uit zeg, watje!Niet nu al fun, maar nu nog fun.Eenmaal op de baan zal je het lachen wel vergaan!
![]()
Ik begin hiervan danig te shaken dat ik er aan denk om gewoon finishvlagske te spelen zondag . Efkes mijn dambordpatroonjurkje oprakelen ...
oei ... das natuurlijk weer een verkleedpartijtje en dat is al afgezaagd ..
![]()
Kristal
Met een helm op ?Jij gaat die knulletjes toch wel even de oren wassen zeker!
Tja, we gaan het ze natuurlijk niet TE gemakkelijk maken, hè!Met een helm op ?Jij gaat die knulletjes toch wel even de oren wassen zeker!
Sorry jongens ... ik verricht al dagelijks genoeg maatschappelijk werk helmsgewijsMet een helm op ?Jij gaat die knulletjes toch wel even de oren wassen zeker!
Het is vooral dat wassen dat hem aanstaat hoorzoiets ongeveer, Diele !
En mij staat wel aan dat ie een helm opheeft.Het is vooral dat wassen dat hem aanstaat hoorzoiets ongeveer, Diele !![]()
![]()
Kristal