Wilders heeft al een beloning van 10.000 euro uitgeloofd voor de gouden tip.
Dames en Heren, welkom in het Wilde Westen...

Ja, nou, het ís me toch ook even belangrijk, dat domino-recordAls ik zoiets lees of hoor dan kookt ook mijn bloed. Wat erg jammer is dat het neerknallen van een mus meer beroering veroorzaakt dan dit voorval. Daar zakt mijn broek van af.Er wordt van een mug.....eh mus een olifant gemaakt. Dat is Nederland anno 2005.
Mee eens!Ja, nou, het ís me toch ook even belangrijk, dat domino-recordAls ik zoiets lees of hoor dan kookt ook mijn bloed. Wat erg jammer is dat het neerknallen van een mus meer beroering veroorzaakt dan dit voorval. Daar zakt mijn broek van af.Er wordt van een mug.....eh mus een olifant gemaakt. Dat is Nederland anno 2005.
![]()
En wat Wilders betreft: zo'n beloning is makkelijk uit te loven, want als ik wist wie de daders waren zou ik ze liever zelf onder handen nemen dan 10.000 euro cashen. Even zonder dollen: het is ook best erg dat iemand zich op die manier dan weer moet profileren en ermee wil scoren. Geef die 10.000 euro dan aan dat vrouwtje, als je echt wilt helpen. Toch? Want wat een schande zou het zijn als die 10.000 ...-euro's ineens wel genoeg reden voor iemand zou zijn om deze schooiers aan te geven. Dan mag je wat mij betreft ook zo de bak in, als je dat al niet meteen doet.
Landen waarin dat gebeurt scharen zich over het algemeen onder de noemer "derde wereld".
jaja daar kan Jorix niet tegenopYoda heeft "The Force"