Ja bedankt! Ik hou na 16 jaar ineens de kapjes van het brood over. En ik liep gisteravond alleen door de buurt, met m'n ziel onder mijn arm. Waanzinnig hoe je je aan je hond kan hechten. Maar het leven gaat gelukkig gewoon door.
Dat is echt K.T we hebben een paar jaar geleden ook onze trouwe vriend verloren
veel sterkte
Waarom moeten honden altijd zo kijken ? Zo kan je nooit echt kwaad op ze worden, ze weten het gewoon, die beesten.... als ik nou lekker zielig kijk, dan krijg ik geen straf en nog vreten toe.
Nou Schaapm, inderdaad heel veel sterkte.
Moest meteen ook aan mijn hond denken die ik 5jaar geleden ook heb moeten laten inslapen (was bijna 17jaar geworden)
Moet toch ook nodig eens wat foto's plaatsen van onze Koni (beest heeft een soort trilfunctie, moeilijk uit te leggen), GSM (Geen Staart Meer, heeft paard met zijn vette Benen op gestaan) en Archi ( gevonden op de Archipel, een eilandje in de Grevelingen).
Allemaal poezen touwens.
@dibro: ja, dat was te verwachten natuurlijk. Het dier heeft een soort aangeboren afwijking. Ze loopt raar, tis meer zwalken en soms zit ze minutenlang te shaken( tot de batterijen op zijn??). Enkel zittend, soms alleen voorpoten, soms heel het dier. Geen idee hoe, wat, waarom en zo. Is hier ook maar aan komen waaien en gebleven. En de naam Koni is toen snel boven komen borrelen.