MariekeG
Newbie
Newbie

Dakdragers Thule WingBar 960 108cm incl voeten en kitset voor Alfa MiTo

wo jul 22, 2026 10:25

Ik heb mijn Alfa Romeo MiTo verkocht en doe nu mijn complete set dakdragers weg, dus incl dakdragervoeten en kitset.

U bevestigt Thule kitset 3079 op een Thule Rapid System 753 XT Low voetenset. De Thule dakdragerstangen worden op de voetenset geplaatst.

Nieuwprijs van de set € 245.

Gebruikt maar in goede staat.

Ophalen vlak bij het station in Haarlem.
Ik ben ook nog wel eens onderweg, dus misschien kunnen we ergens afspreken.

Thule WingBar 960 108cm
- Nieuwprijs € 90
- De meest stille dakdragerstang, aluminium.
- Voorzien van T-track voor eenvoudige montage van accessoires.
- Laadvermogen 100Kg.
- Geïnspireerd op vleugels van een vliegtuig. Dankzij de unieke vleugelvorm van de draagstang en de rubbereninleg is de WingBar maar liefst 90% stiller dan de Thule AeroBar en is de weerstand tov. de AeroBar met 55% verminderd.
- Geschikt voor alle Thule Rapid System dakdragervoeten
- Maximale belasting 100 Kg
- Afmetingen (lxbxh in cm) 118x8x2,5
- ISO City Crash en TÜV/GS gekeurd
- Aan de bovenzijde voorzien van een T-profiel (T-track) met WingPlug™ voor eenvoudige bevestiging van accessoire (bv. fietsdrager of dakkoffer) welke eenvoudig in het T-profiel geschoven kan worden. Hierdoor kunt u de maximale lengte van de Thule WingBar draagstang benutten.
- TrailEdge™; ontworpen om de luchtweerstand en hiermee het brandstof gebruik te verminderen.
- SmartSlide™; eenvoudige te gebruiken door de innovatieve 'lenght scale list'.
- WindDiffuser™; door het unieke vleugelvormige profiel in combinatie met de rubberen inleg is deze dragerstang extreem stil.

Thule Rapid System 753
- Nieuwprijs € 100.
- Universele dakdragervoeten voor auto's met fixpoints (vaste bevestigingspunten) of een geïntegreerde railing, voor 3001 tot 3400 serie en 4001 tot 4300 serie kitset.
- 4 gelijke sloten inclusief 2 sleutels. De sloten worden geplaatst in de meegeleverde afdekkapjes van de voetenset. Hier vindt u vaste plaatsen voor de sloten, deze kunt u dan ook eenvoudig in de opening plaatsen.

Thule kitset 3079
- Nieuwprijs € 55.
- Geschikt voor Subaru Forester en Alfa Romeo MiTo vanaf bouwjaar 2008 met vaste bevestigingspunten op het dak.
- Dit is het autospecifieke deel van een Thule dakdragerset en is de verbinding tussen de auto en de voetenset van de dakdragers.
- Wordt gemonteerd op/in de vaste bevestigingspunten op het dak (fixpoints). De contactdelen van de kitset zijn voorzien van een speciale coating en rubbers ter voorkoming van beschadigingen aan uw auto.

Terug naar “Te koop”