Update: die kleine klusjes die je in de verloren uurtjes even aanpakt, makkelijk en even terugkijken op iets wat je goed hebt afgerond. Nodig om de lol er in te houden. En gelukkig heb ik er zo nog zat! Maar lijstjes er af, grijs werd grond en zwart en lijstjes er weer op. Ziet er meteen beter uit.
Lastige keuzes! Financieel lukte het niet de juiste focus te houden…. Lees; lasapparaat kopen ging even niet gebeuren. Maar ik wil wel rijden en die rand is toch al rot. Ik zal het niet mooier maken dan dat het is, plamuur is even de tijdelijke oplossing geworden. Het was dit of pas na de zomervakantie weer door. Dus deze tijdelijke oplossing voor nu. Niet de gewenste weg maar soms moet je kiezen. De lasdoelstellingen gaan gewoon door maar in dit najaar. Daar wil ik de tijd voor nemen. Dus dit is de tussenstand voor nu. Ik ga nog wel door op de ingeslagen weg, de kofferbak bodem zit er in. Elektrisch gelast met 2mm electrode. Echt niet om blij van te worden. Ook aan de bodem doe ik nog 3 kleine reparaties. Zeker stevig en veilig.
Goed bezig! Zo'n vaardigheid leren kost veel tijd, maar daar heb je daarna lang plezier van. Succes!
Later meer op MIG/MAG gebied, maar absoluut zin in.
Zijn er andere soorten dan?
Buon giorno
wellicht heb ik intresse in de momo velgen,aangezien deze ook niet echt op je supertje passen vanwege de ET waarde
Ik heb hier nog vanalles liggen wat mischien wel past.
of gewoon een financiele afwikkeling om de begroting te kunnen dichten
gr Mario.
Dank voor het aanbod Mario, deze hebben er onder gezeten. Daarom zijn de spatbordranden ook uitgerold (en dus verrot). Maar ik hou ze voor als ik ze er toch onder wil. De velgen kunnen uit het hart nog wel +5mm uitgedraaid worden. En de remschijven kunnen ook nog wel iets dunner. Dus dit gaat tzt wel lukken.