Joh...... valt niet op met met dit kenteken op de auto........Geachte mede Alfisti,
ik ben misschien meer bekend als een 33 liefhebber

Joh...... valt niet op met met dit kenteken op de auto........Geachte mede Alfisti,
Met webbing?? Ik ben je even kwijt......Dit is inderdaad een type 1/2 grille. Ik heb nog wel een correcte type 3 grille (met webbing in plaats van ribben). Als het chromen hart van die van jou okay is wil ik deze wel ruilen.
Dat had ik inderdaad wat anders moeten schrijvenMet webbing?? Ik ben je even kwijt......Dit is inderdaad een type 1/2 grille. Ik heb nog wel een correcte type 3 grille (met webbing in plaats van ribben). Als het chromen hart van die van jou okay is wil ik deze wel ruilen.
EDIT: Ik snap um! Solly! Ik zal een pica uploden.
Een aanwijzing is iig wel dat het embleem voort type 2 en 3 iets groter is, op een zwarte "dop" zit en over de grille geschoven wordt.
Type 1 heeft het oude model (Sud en Alfetta) embleem met twee pootjes en een lauwerkrans in het "chroom" die in de grille wordt geprikt.
EDIT 2:Het Alfa hart heeft de webbing gaatjes dus.
Off topic. Zijn er ook foto's van de Fiat.Joh...... valt niet op met met dit kenteken op de auto........Geachte mede Alfisti,
nog niet, misschien morgen als het nog licht is als ik thuis kom na het werk.Off topic. Zijn er ook foto's van de Fiat.Joh...... valt niet op met met dit kenteken op de auto........Geachte mede Alfisti,
ik ben misschien meer bekend als een 33 liefhebber![]()
Sorry, erg mooie Guilietta!
Veel plezier ervan.
Gr, jan
Goede banden werkt ookhet was vandaag wat glibberig op de weg, is wel wennen met achterwielaandrijving
bijna in de rondte gegaan, moet eerst maar eens een middagje oefenen ergens, dat lijkt mij beter......
het er iemand een aansluitschema voor het knipperrelais van een giulietta trouwens??
voor de zekerheid, want maandag wil ik haar voor de keuring hebben, dun moeten de knippers het doen.
Heel erg off topic nog als antwoord(1000x excuus aan de topicstarter
Off topic. Zijn er ook foto's van de Fiat.![]()
hij kan nu nergens meer aan vast. Dus ja zonder steunZonder carburateur-steun?