Heb een vraagje over een veerpootbrug voor een 33.
Heeft dit nu wel of geen zin???
Wordt hier specifiek om een veerpootbrug voor de 33 gevraagdIk heb er een op mijn 155 en ja dat heeft zin.... wegligging wordt beter en je kunt harder door bochten en over rotondes.
Daar heb je gelijk in Reijnaje, ik zou ook eerder zeggen dat de 33 beter stuurt zonder veerpootbrug.
Wordt hier specifiek om een veerpootbrug voor de 33 gevraagdDe 33 heeft namelijk tussen de veerpoten een extra plaat zitten waarmee de accu, kachel etc van de motorruimte gescheiden worden. Die extra plaat zorgt van nature ook voor extra stijfheid.
Mijn vraag is: wat wil je met een veerpootbrug bereiken op een voorwielaangedreven auto? Weet je zeker dat je de auto stijver wilt hebben aan de voorkant?
Dat zou positief zijn want dat betekent dat je het onderstuur indamt.Maar als je de voorkant van een voorwielaangedreven auto stijver maakt dan zal die denk ik meer overstuurd worden, dan dat die was.
Rens