Ik ben bezig om de puntjes van mn ontsteking te vervangen door een electronische. Ik heb nu een bosch ontsteking erop zitten. heeft iemand ervaring hiermee? Wat valt er aan te raden?
Bedankt.
Tssss..... wat mensen allemaal niet in hun keuken bewarenTadaaaahhh:
Gevonden in eigen keuken.![]()
En dan toch tevreden?!?Inderdaad Pertronix. Zeer tevreden over....effe zoeken op het forum.
Een nadeel, het ploffen van de uitlaat, bv in een tunnel, is er niet meer bij!
Tja, ten opzichten van de voordelen was ik bereid daaraan toe te geven. Maar ik geef toe, effe lekker terug schakelen en iedereen mee laten genieten was toch wel erg leuk!!En dan toch tevreden?!?Inderdaad Pertronix. Zeer tevreden over....effe zoeken op het forum.
Een nadeel, het ploffen van de uitlaat, bv in een tunnel, is er niet meer bij!![]()
Da wee'k ook nie. Zullen vast forummers zijn die dat precies kunnen uitleggen.Waarom stopt ie met ploffen in de uitlaat na installatie van Pertronix?
Ik heb op beide auto's en op mijn motor electronische ontsteking, maar alle drie kunnen ze goed ploffen en knallen
(Zeker als ik een beetje met de CO-schroeven ga spelen)
Gewoon complete verdeler en alles wat daar aan vast zit. Speekt voor zich als je het ziet.Maakt het dan uit wat voor een 75 ik het haal? Moet ik dan het komplete huis en bedrading hebben?