Dus je ruilt een cylinderkop (ok, tegen de verkeerde omdat je niet keek) maar
waarom ruilde je de kop dan?
Omdat de kop die onder de derrie zat beter zou zijn dan degene waartegen je ruilde? En zou je die dan gewoon even op je motor schroeven - zonder controle verder?
deze vragen hier omdat ik de redenatie hierachter niet snap.
net als deze zin:
ik heb namelijk een tijdje geleden een dealtje gesloten met ruil dus de 2.0 kop
Sorry ff voor de duidelijkheid opnieuw
Ik had toen mijn velgen tegen de kop geruild met bijbetaling
maar omdat ik vaker met de vorige eigenaar heb gehandelt heb ik hem eigenlijk blindelings vertrouwd ( ik denk trouwens dat het een vergissing is)
Op die dag was ik bijna de hele dag onderweg en savonds aangekomen was ik erg duf en moe
Ik wist al van te voren dat de kop aangepakt moest worden dus direct erop schroeven zou zowiezo niet lukken.
Maar wat ik wou vragen wat de verschillen precies zijn tussen de kop van een 1.8 en een 2.0, want ik heb nog een onderblok en carter liggen maar dat komt allemaal van een 2.0 en ligt niet binnen handbereik