Goedendag,
Ik heb een probleem met 1 van mij dubbele carburateurs, als ik mijn motor tussen de 5000 en de 6000 toeren hou dan begint 1 van mijn dubbele carburateurs te borrelen, (dus 1 van 1 dubbele carburateur). en het toerental zakt dan onmiddelijk weg en het vermogen dus ook.
Er komt dan benzine terug in het inlaat kanaal zonder dat het verbrandt wordt. Ik heb al een aantal dingen veranderd maar nog steeds geen effect.
Het is de carburateur die boven nummer 2 cilinder staat. (voor het geval dat ik het nummer niet goed in me hoofd heb, het is de gene aan bestuurderskant en dichtbijzijnd bij de bestuurder)
De dingen die zijn veranderd: Onstekingshuis, verdeelkap, rotor, bougie kabels, bougies, Carburateurs (ook schoon gemaakt), basisblok, luchtfilter (systeem), Alle mogelijke punten die valse lucht kunnen trekken.
Het enige wat anders is bij die carburateur is dat daar de vacuum voor de ontsteking weg wordt gehaald.
Het enige wat nog niet is vervangen aan de motor is de kop van de motor, maar toen hij uitelkaar was was er geen mechanisch probleem te zien.
Als iemand een soort gelijke ervaring heeft gehad en er achter is gekomen wat het probleem was dan zou ik HEEEL erg blij worden als diegene de informatie zou willen delen.
Met vriendelijke groet Remko