Ik zal bij de basis beginnen (morgen mosschien, vanavond is het ktu weer), dus alles vanaf nul afstellen.
De handremhevels zijn perfect ganbaar, evenals de cilinders (heb echt alles losgehad, dus is geen kul, heeft ook niks met trots te maken), dus moet het met afstellen te maken hebben. Gezien het feit, dat het zowel met de handrem, alsook met de voetrem het zelfde resultaat geeft, is het hydrolische gedeelte goed. Daar ga ik danook beslist niks meer aan doen. Ben wel gek, maar niet dom. (hooguit eigenwijs, maar wie is dat niet?)
Dus handremkabels helemaal losstellen, dan schoenen stellen en als laatste de handremkabels.
Nog nooit eerder zoveel ellende mee gehad, maar dat wisten jullie al. Wat het ook is, alles is verklaarbaar, dus ik zal het vinden.
@ @@: Als jij het zou zien, zou je met mij eens zijn, dat er niks mis is met de schoenen en/ of trommels. Helaas kan ik geen detailfoto's maken, anders was je overtuigd. vanaf de basis de boel instellen, dat moet het zijn. Geen verglazing, anders zou ik eerder al verbetering of op z'n minst verandering (!) hebben moeten zien, na het opschuren.
Ik zal wel ook de trommels omdraaien, al was het maar voor het idee.