Welke ervaren sleutelaar kan er iets over zeggen, of ik die koppakking nog kan gebruiken.
Maar in het werkplaatshandboek staat dat je na het vast draaien de motor weer in moet bouwen en dan warm laten lopen en daarna een voor een (neem ik even aan) de bouten weer los moet draaien in olien en dan weer op 87 Nm moet vast zetten. Dan is het toch eigenlijk ook zo dat je de druk op de pakking er een klein beetje afhaalt. Oke natuurlijk niet in de mate als je alle bouten helemaal los haalt en de kop er ook af haalt.
Tja een beetje een dilemma, maar van de andere kant. De koppakking hoeft denk ik ook geen 100.000 km of meer mee te gaan en de auto heb ik ook gekocht voor €375, dus om er nu weer twee koppakkingen te kopen, is ook een beetje krom. Ik denk dat ik het gewoon gok dat het wel moet lukken. Dan zie ik vanzelfs in de toekomst of het wel kan. Denk dat het vooral gissen wordt wat je het beste kan doen.
Nou moet ik wel zeggen dat Huib wel een goed argument geeft.

Rens