(echter vind ik verticaal ook geen oplossing, ik had zelf een beugel gemaakt waarbij hij precies in dezelfde stand stond als origineel)
Ik lees daar toch "CO% volgens milieukeuringsboek of of indien voertuig in boek ontbreekt 3.5%".Benzine ongeregeld door Lambda is 3.5% inderdaad. ( http://www.innovam.nl/apktroubleshooter ... aspx?id=25 )
Vanochtend gebracht, zonder tegenbericht denk ik vanavond gewoon ophalen.
Update: vanavond opgehaald met nieuwe APK. Iedereen bedankt voor de suggesties, Dre de tip was goud waard anders had ik misschien allerlei onnodige zaken lopen vervangen.
/hans
Staat daar U9 in het kenteken? De vraag is inderdaad of de TS in de diverse bouwjaren in dat boekje staat. Helaas kon ik dat niet online vinden.Mijn 75 TS van '90 uit belgie, ook zonder kat, mocht max 1.0% CO hebben
GEEN U9 dus!Staat daar U9 in het kenteken? De vraag is inderdaad of de TS in de diverse bouwjaren in dat boekje staat. Helaas kon ik dat niet online vinden.Mijn 75 TS van '90 uit belgie, ook zonder kat, mocht max 1.0% CO hebben
De contructie is verre van ideaal, vanwege zwaartekracht en het feit dat de LLM aan de motor is bevestigd!Ik heb de luchtmeter inderdaad horizontaal gehangen, maar moet zeggen dat hangt niet zo lekker, omdat de luchtmeter dan vlak boven het binnenscherm hangt. Ik heb dit gedaan door het beugeltje te verbouwen waar de LMM eerst vertikaal mee gemonteerd was. Nu heb ik nog even gekeken, maar dit is het originele beugeltje wat bij de K&N set hoort!?Wat Dre al als tip gaf, zet je luchtmeter even horizontaal. (de aluminiumdoos achter je luchtfilter met een klep er in). Er is een kans dat je klep nu verkeerd aanwijst omdat hij door de zwaartekracht 1 kant op getrokken wordt en de computer daar geen rekening houdt.
Zie ook de nieuwe TS van AlfettaOwner:
Staat er een parts nummer op van K&N? Net als op de andere beugel die rechtstreeks op de motor zit?Nee geen selfmade, deze steun zat bij de motor die ik uit een Alfetta QO heb gehaald