Ja, 99% zeker. Trok een paar dagen geleden bij een draaiende motor de bogiekap er af en stond midden op straat een potje te break-dansen van jawelste... Daar stond stroom op... Duur grapje trouwens niewe bougiekabels.. Had even geinformeer: 150 pleuro!
Dus je hebt al de bougiekabels los getrokken om te ontdekken welke cylinder het is die niet meer meewerkt. Was er nu wel of geen verschil met de kabel los of vast mbt motorloop? Om dit wat rustiger ipv breakdancend te checken, is een geisoleerde tang wel nuttig. Indien geen verschil: Ontsteking is het probleem. Indien wel verschil: Iets anders. Probeer anders 2 bougiekabels om te wisselen, om te kijken of die kabel defect is.
Een goedkope (tijdelijke) fix die bij mijn 33 hielp, is even de verdelerkap eraf en een licht schuurpapiertje over de contactjes halen. Ging mijn 33 weer op 4 poten van lopen, zodat ik in alle rust een nieuwe rotor en verdeler kon gaan kopen. Kost de wereld niet.
Een injectorrail van een 33 16v incl. injectors, helemaal schoongemaakt heb ik nog voor je liggen te koop, weet alleen niet of dat past.
Groeten, Pieter