Gr,
DJ
Klinkt goed, ik houd t in het achterhoofd en dan PB ik wel even inderdaad!O ja die 27mm performatek dingen zijn niet echt goedkoop maar de dollarkoers is redelijk gunstig. En je stopt geen veerkracht in je schobrekers torens. Die zijn daar standaard niet echt op berekend. Als je al goede billstein dempers heb kan ik dkkere torsieveren echt aanraden. Kost wat maar dan heb ik ook wat. Monteren is wel lastiger dan normaal want door de dikte kan je ze niet naar achter steken door de bevesgingsgaten in de carroserie. Mocht je voor dei 27mm dingen gaan moet je me maar PBén dan vertel ik je wel meer. Scheelt je een hoop getob.
Er zijn enkele forum gebruikers hier die daar iets genuanceerder over denken; niet zonder reden overigens....
Praat eens met Jaco als je daar toch vaker komt. Die weet van de hoed en de rand.
...
Ik kan alleen melden dat mijn V6 dikkere torsies heeft dan de ts. Echter de auto was al behoorlijk veel aan veranderd toen ik hem kocht. Dus of het orgineel is...Ja Alessandro, als je dat eens zou willen doen, graag! Ik ben ook zeer benieuwd of de 75 V6 torsies nou daadwerkelijk dikker zijn...
Kheb laatst nog gemaild met AlfaNord voor de V6 torsies, maar daar beweerden ze dat er geen verschil was tussen de TS + V6 torsies
Kijk Roy dat zijn nog eens goede vragen... Heb (nog) geen idee... Ik geloof dat er iig niet één goede set up is maar dat er meerdere mogelijk zijn ... Ff een paar verschillen als bij mij bekend zijn (graag reakties als ik het verkeerd heb):Als we die torsies nu eens helemaal weg laten, hoeveel kg veer moet er dan op zo'n RS-set voren gemonteerd worden om er een echte coilover van te maken?
Gokje; 185 kg per veer?
Ciao,
roy.
Roy, heb ik aan gerekend, moet ik even opzoeken thuis.Als we die torsies nu eens helemaal weg laten, hoeveel kg veer moet er dan op zo'n RS-set voren gemonteerd worden om er een echte coilover van te maken?
Gokje; 185 kg per veer?
Ciao,
roy.