van 1.8ie naar > carbs >naar 2 liter> naar ts> naar 164 ts..... wat wil je nou eigenlijk

euhm..ja als ik dat zelf wist
Nee, ik was van plan de 1.8 te laten liggen. die met injectieof met carbs...
Toen werd het idee aangedragen i.p.v. een 1.8 carb dan gelijk een 2.0 te doen...
Maar nu in de tussentijd (na het posten van m'n eerste berichen) heb ik de kop gedemonteerd (zie eerdere post)
Nu is dus de vraag, wat te doen?
-de 1.8 gewoon weer dicht bouwen met een andere kop.
Kop heeft flinke beschadigingen, de zuigers wat lichtere plekjes. Goede kop heb ik nog liggen
-krukas uit deze motor in de andere motor hangen die ik heb staan.
Die motor heeft en kapot gelopen drijfstanglager. Zo dus van 2 1 bouwen
-of gelijk iets anders?? het zei een 2.0 carbs (waar vind ik die zo even, voor weinig uiteraard

)
een 2.0TS uit een 164 heb ik ook ngo liggen compleet met kabelboom enz.....
Wat is het beste?? tja, een 1.8 opbouwen weer denk ik.. makkelijkste. Maar dan, wat is het leukste?
(ik kan natuurlijk ook de 2.5 24V van m'n 156 eruit trekken en die inbouwen

)