KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Schokdempers laten testen

zo mar 25, 2007 16:15

Lekkage in Nederland is geen akkeur. Pas als de demping nul is, dus deinen, is het pas afkeur. Ter beoordeling aan de keurmeester. Het is wel een AC punt.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mar 25, 2007 17:48

Je hebt gelijk Kas, ik zit het net even na te lezen. Ter beroordeling aan de keurmeester........ en dat zal gelijk het probleem wel zijn want ik heb in het verleden wel eens een afkeur gehad op zichtbare lekkage terwijl de dempers nog niet deinden...
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Erwin
Member
Member
Contacteer: Website

zo mar 25, 2007 17:49

Superbedankt voor het meedenken!! :D
Zijn de standaard Boge dempers beter of slechter dan bv. Monroe?
De weinige keren dat ik es als een idioot de hoek om wil zullen Monroes het ook wel doen toch?
Ik heb het afgelopen jaar 50.00Km. gereden en dan is comfort ook wel wat waard + dat ik meestal wel een zware gereedschapkist en hond erin heb staan.
Ik heb in de schuur nog een set veren van H&R liggen, met welke dempers is dat goed te combineren?
33 SW 1.7IE 1993 - R.I.P
RRclassic 3.9 EFI
Alles is relatief......absoluut!!

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Schokdempers laten testen

zo mar 25, 2007 18:41

Je hebt gelijk Kas, ik zit het net even na te lezen. Ter beroordeling aan de keurmeester........ en dat zal gelijk het probleem wel zijn want ik heb in het verleden wel eens een afkeur gehad op zichtbare lekkage terwijl de dempers nog niet deinden...
Je mag altijd in beroep gaan tijdens de keuring. Dan komt er iemand van de RDW die de zaak gaat beoordelen. Bij gelijk aan jou kant krijg je de onkosten weer terug. Bijna niemand doet dat omdat ze bij een onterechte afkeur vanuit hun standpunt toch bang zijn dat ze ongelijk krijgen. Het is best interassant de diverse APK regels eens door te nemen. Zo kom je beslagen ten ijs tijdens een APK en kan een keurmeester je niks wijsmaken.

Sorry Erwin voor het offtopic gaan. :wink:

Andretti Molletti

zo mar 25, 2007 19:38

De hint van Dré is duidelijk; als je niets van waarde toe te voegen hebt doe het dan ook niet! Ik heb er weinig behoefte aan om in mijn eigen gestarte topic door nutteloze berichten te moeten spitten.
Geeft niks KAS!!!
Start eens een topic over APK gaan we daar lekker in filosoferen over recambalifisatiefilters 8)

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 26, 2007 18:47

De hint van Dré is duidelijk; als je niets van waarde toe te voegen hebt doe het dan ook niet! Ik heb er weinig behoefte aan om in mijn eigen gestarte topic door nutteloze berichten te moeten spitten.
Geeft niks KAS!!!
Start eens een topic over APK gaan we daar lekker in filosoferen over recambalifisatiefilters 8)
Ik durf niks meer te zeggen. :?

Andretti Molletti

ma mar 26, 2007 19:22

Geeft niks KAS!!!
Ik durf niks meer te zeggen. :?
Geldt voor mij ook dus beeld ik het uit met mijn avator :mrgreen:

Terug naar “Algemene Technische vragen”