Gas is in principe simpel. Als er ergens condens is komt dat meestal omdat er gas verdampt en daardoor warmte onttrekt aan de omgeving (bv. tank of verdamper) deze wordt dus koud en daardoor ontstaat de condens. Bij de tank is dat dus niet goed en kan er ergens een lek zitten.
Als je A losdraait vind je alle aansluitingen op de tank. C & D is een slang om bij lekkage de gassen af te voeren buiten de auto. B is de elektrische aansluiting van je afsluiter & tankmeter en de leiding richting je motor.
Om op lekkage te controleren is het 't eenvoudigst om contact aan te zetten en de schakelaar op LPG te zetten. Vervolgens met een plantespuite met wat zeepsop al je aansluitingen bespuiten en kijken of er bij lekkage belltejes ontstaan. Als dat het geval is, goed met gastape alles vastzetten en bovenstaande herhalen.
Zoiets.....?..........

De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.