Ik weet dat dit al vaker aan gekaart is, maar de laatste tijd gaat het echt weer te ver.
Begin dit jaar was er ook al zo'n discussie, dat er hier voornamelijk negatief commentaar word gegeven.
Heb nu al met meerdere mede-forummers contact geahd via PB,(nee, ik ga geen namen noemen)
die het allemaal maar belachelijk vinden.
Mijn, inmiddels gesloten, verkoop topic is hier een zeer goed voorbeeld van, even als het gespot topic over die 145, om maar
even 2 recente voorbeelden te geven.
Komt steeds vaker voor dat sommige mensen zich beter voelen dan de rest, en dat maar al te graag laten merken.
Ook gaat het steeds vaker de persoonlijke kant op, in plaats van dat het over de auto gaat.
Ik weet niet wat het beleid hier voor is, maar ik zit op verscheidene andere fora's, en als daar op zo'n manier gecommuniceert werd,
waren er allang een paar zware waarschuwingen en zelf ban's uit gedeeld.
Net zoals dat een niet nader te noemen persoon nu inmiddels meerdere gebruikersnamen heeft, en daar meerdere malen topic's mee zit op
te stoken, ook daar word weinig tot niks aan gedaan? Tot ongenoegen van niet alleen mij, maar meerdere mede-forummers.
"Vroeger" kwam ik op dit forum om leuke projecten te kijken en mischien nog wat te leren.
Tegenwoordig om te kijken wat er nu weer compleet af gekraakt of belachelijk gemaakt gaat worden.
Hoop dat dit topic niet gesloten of verwijderd word...
Just my 2 cents, Jordi