Jammer dat ze de mensen geil maken met mooie concept, en dan een minder mooie auto maken !
Mwoah, valt mee hoor. Enige echte pijnpunt waren m.i. de vleugeldeuren geweest, om die blijvend goed af te hangen is nog niet zo eenvoudig.Logisch, ik denk dat als ze hem op de markt hadden gebracht zoals het studiemodel de prijs vele malen hoger was geweest waardoor hij onverkoopbaar was geworden. Kijk maar naar bepaalde vormen van de carroserie. Die zijn productie technisch gewoon erg duur op die manier te produceren.
Doe me dan maar iets om van te dromen. Waarom zou ik iets willen kopen dat mijn verwachtingen niet waar kan maken?Vraag is wat hebben we liever een onovertroffen perfecte wagen waar we enkel van kunnen dromen(Zelfs op een 8C zijner in principe nog compromissen gemaakt).
Of een wagen waarbij de kans toch wel een stuk hoger ligt dat je er een kan kopen.
echt potent pk-monster met achterwielaandrijving is mijn bertone, denk nog even verder na en kom die over een paar maandjes halenHelaas kan ik niet echt warm worden van een Brera, ik zeg helaas, omdat dit toch een in de toekomst betaalbare Alfa-coupé is...
De echt mooie details zijn vanwege de kostprijs achterwege gelaten en de neus is "gewoon" a la 159.
En dan inderdaad het puntje van voorwielaandrijving, voor mij heeft een echt potent pk-monster achterwielaandrijving.
Tsja, misschien toch maar weer een GTV6 kopen, nu ik erover nadenk, hahaha!