Skattie

RE: SCARB forum = zo gek nog niet, dus toch wel!

ma mar 06, 2006 20:14

@ Char:

bij negatief gedrag negeren hoort ook positief gedrag belonen en dat is wat jij doet met dit topic. Van mij krijg je daarvoor in ieder geval een hoop waardering. Dat van die opvoedingsprogramma's zette ik erbij omdat er ergens wordt gerefereerd aan het zogenaamde opvoeden van de mensen op dit forum. Volgens mij gaat het niet zozeer om opvoeden als wel om omgangsvormen. En misschien moeten we de mensen die deze omgangsvormen "schenden" maar eens gaan negeren.

Groetjes

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: SCARB forum = zo gek nog niet, dus toch wel!

ma mar 06, 2006 21:14

@ Char:

bij negatief gedrag negeren hoort ook positief gedrag belonen en dat is wat jij doet met dit topic. Van mij krijg je daarvoor in ieder geval een hoop waardering. Dat van die opvoedingsprogramma's zette ik erbij omdat er ergens wordt gerefereerd aan het zogenaamde opvoeden van de mensen op dit forum. Volgens mij gaat het niet zozeer om opvoeden als wel om omgangsvormen. En misschien moeten we de mensen die deze omgangsvormen "schenden" maar eens gaan negeren.

Groetjes
Hey positieve conditionering, werkt ook heel goed bij honden trainen.

:biggrin: dus waarschijnlijk ook wel bij Alfisten :mrgreen:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Sja.

ma mar 06, 2006 21:24

echt een geweldig forum... Het bestuur is gewoon genoodzaakt om de verkoop sectie aantepassen omdat "mede alfisti" elkaars advertenties afzeiken..

Gezellig forum hoor... :lol: :lol:
Je bent echt GEWELDIG Sja!!!
Maar je leest de verkeerde topics:

Je naam staat hier niet bij:
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=93

en hier niet... http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=9089

Je was er niet bij toen we Allessandro gingen bezoeken in het ziekenhuis..

En je was ook niet actief toen we Saskia een hart onder de riem staken...

Je moet de positieve kanten van een forum wel willen zien!!
Ze komen niet naar jou toe, je moet er moeite voor doen en dat is waarschijnlijk teveel gevraagd?

Dit forum doet meer positiefs dan jij denkt , dus gebruik de search functie eens nuttig en concentreer je eens op het positieve in het leven, zul je zien dat je weer een smile krijgt en niet meer zo loopt te mekkeren.
Er is plaats voor iedereen hier op het forum, en als tig forummers het oneens zijn met jou, 1 persoon dan ligt het natuurlijk aan die tig forummers en niet aan jou :?
Doe gezellig mee man en verschuil je niet achter een negatief maskertje!!

Je kan alsnog doneren op de rekening van racen met een handicap!!!
Weet je zeker dat ik daar allemaal niet bij was.? :wink:

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma mar 06, 2006 21:44

inderdaad Marian, negatief gedrag negeren is meestal het beste. Kijk maar eens naar een van de vele opvoedprogramma's op tv :wink:
De "spontaan verkregen rood oor" methode van m'n moeder deed het ook altijd goed. :schrik:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

ma mar 06, 2006 21:51

inderdaad Marian, negatief gedrag negeren is meestal het beste. Kijk maar eens naar een van de vele opvoedprogramma's op tv :wink:
De "spontaan verkregen rood oor" methode van m'n moeder deed het ook altijd goed. :schrik:
Auw of wat dacht je van velletje vast en dan draaien :cry:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

van G
Guru
Guru

RE: SCARB forum = zo gek nog niet

ma mar 06, 2006 22:30

@ Sja Afbeelding

:arrow: :arrow: :arrow: Afbeelding
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mar 06, 2006 22:40

He Sja, ben benieuwd of je je hier ook durft te vertonen :lol:

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... &start=390 :wink:

Raimon
Guru
Guru

Re: RE: SCARB forum = zo gek nog niet

ma mar 06, 2006 23:59

@ Sja Afbeelding
lekker
Beste Sja,

Ouwe lefbroeier die je er rondsjokt. Als je echt een kerel bent, open je ten eerste een topic waarin je volledig toelicht wie jij bent en waarom jij denkt kerel genoeg te zijn om de gehele boel hier op de schop te nemen... Hoe kun je je ergeren aan iets waar je niet normaal aan deelneemt? Het enige wat je hier doet is je ergernis uiten over iets waar je geen deel van uitmaakt.... Kan het nog gefrustreerder? Wij zijn een stel azijnzeikerds, maar wat ben jij exact als je als BUITENSTAANDER de moeite neemt om een account aan te maken zodat je kan zeiken over het azijnzeiken?!?!?

Over moderators is een hoop te doen geweest, maar als ze ergens in zouden moeten grijpen dan is het wel hier... Schop dit kansloze figuur er in hemelsnaam af en laten de ECHTE forummers zich in godesnaam focussen op de positieve en interessannte kanten van dit forum!

Raimon
156 SW 1.9 JTD

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mar 07, 2006 00:08

Wil de echte Sja. nu opstaan? :roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di mar 07, 2006 00:48

Wil de echte Sja. nu opstaan? :roll:
Wilde gok: FOUT :oops:
Laatst gewijzigd door dibro op di mar 07, 2006 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not easy, being green (kermit)

van G
Guru
Guru

di mar 07, 2006 00:50

Beste Sja,

Ouwe lefbroeier die je er rondsjokt. Als je echt een kerel bent, open je ten eerste een topic waarin je volledig toelicht wie jij bent en waarom jij denkt kerel genoeg te zijn om de gehele boel hier op de schop te nemen... Hoe kun je je ergeren aan iets waar je niet normaal aan deelneemt? Het enige wat je hier doet is je ergernis uiten over iets waar je geen deel van uitmaakt.... Kan het nog gefrustreerder? Wij zijn een stel azijnzeikerds, maar wat ben jij exact als je als BUITENSTAANDER de moeite neemt om een account aan te maken zodat je kan zeiken over het azijnzeiken?!?!?

Over moderators is een hoop te doen geweest, maar als ze ergens in zouden moeten grijpen dan is het wel hier... Schop dit kansloze figuur er in hemelsnaam af en laten de ECHTE forummers zich in godesnaam focussen op de positieve en interessannte kanten van dit forum!

Raimon
Het enige goeie wat die vervelende Sja heeft bereikt is dat alle neuzen weer dezelfde kant op staan

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Sja get the "piep" out of here................... :arrow: ........... Afbeelding
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member

di mar 07, 2006 00:54

Wie die Sja ook is, heeft wel een punt vindt ik, al het positieve niet te na gelaten, het zijn wel precies die dingen
waar ik me ook aan erger, alleen is er voor kritiek hierop heel weinig begrip of draagvlak bij de meeste of in ieder geval
bij diegene die hierover posten, erover discussieren wordt dan ook heel moeilijk.
Ik weet dat er een aantal mensen die dingen kunnen bijdragen dit niet meer doen, geen dingen meer te koop aanbieden,
hun mening niet meer geven of zelfs helemaal niet meer op dit forum komen om die redenen

Kijk nu eens even naar de reply van Raimon, kan best een hele leuke gozer zijn , maar als ik zo zijn antwoord lees
draagt dit niet bij aan een voorspoedig oplossen van een probleem wat meerdere hebben op dit moment, kan me ook moeilijk voorstellen
dat als je hem op Zandvoort of een ander evenement tegenkom dat hij zo tegen iemand dit taalgebruik bezigd.
Dat hij er een andere mening op nahoud respecteer ik, maar verwacht dat ook anderzijds, je mening ventileren kan ook op een andere
manier d.m.v. ander taalgebruik, komt de sfeer en de discussie tengoede

Ik haal hier willekeurig even het voorbeeld van Raimon aan, maar dat is niet persoonlijk, loop even de laaste topics door over
deze soort van onderwerpen en je vindt er zo verschillende
trasforma il meglio in massimo

Raimon
Guru
Guru

di mar 07, 2006 06:31

Wie die Sja ook is, heeft wel een punt vindt ik, al het positieve niet te na gelaten, het zijn wel precies die dingen
waar ik me ook aan erger, alleen is er voor kritiek hierop heel weinig begrip of draagvlak bij de meeste of in ieder geval
bij diegene die hierover posten, erover discussieren wordt dan ook heel moeilijk.
Ik weet dat er een aantal mensen die dingen kunnen bijdragen dit niet meer doen, geen dingen meer te koop aanbieden,
hun mening niet meer geven of zelfs helemaal niet meer op dit forum komen om die redenen

Kijk nu eens even naar de reply van Raimon, kan best een hele leuke gozer zijn , maar als ik zo zijn antwoord lees
draagt dit niet bij aan een voorspoedig oplossen van een probleem wat meerdere hebben op dit moment, kan me ook moeilijk voorstellen
dat als je hem op Zandvoort of een ander evenement tegenkom dat hij zo tegen iemand dit taalgebruik bezigd.
Dat hij er een andere mening op nahoud respecteer ik, maar verwacht dat ook anderzijds, je mening ventileren kan ook op een andere
manier d.m.v. ander taalgebruik, komt de sfeer en de discussie tengoede

Ik haal hier willekeurig even het voorbeeld van Raimon aan, maar dat is niet persoonlijk, loop even de laaste topics door over
deze soort van onderwerpen en je vindt er zo verschillende
Normaal gesproken zou ik niet snel zo fel reageren, maar die Sja is wel echt iemand die dergelijke reacties oproept....

Becommentariëren is één ding, maar simpel weg afkraken van iets waar je zelf weinig tot niets mee van doen hebt, tsja wat moet je daar mee? Misschien simpelweg negeren, maar dat is me helaas niet gelukt...

Overigens zie ik me, afgezien van de eerste zin, geen verkeerd taalgebruik bezigen.... En als we het over het sfeer en discussie gaan hebben, is er een aantal andere mensen waar je eerst eens naar kan gaan wijzen ipv naar mij.
156 SW 1.9 JTD

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

di mar 07, 2006 08:55

Berichtje van Race Cees ontvangen, knip + plak

Dames en heren,

Ik lees op het forum dat ik aan de nick SJA verbonden wordt. Dit is niet zo.

Mijn Nick´s zijn verwijderd en dat is door (via) Snooker gegaan. Of ik een IP ban heb weet ik niet en probeer het ook niet met een andere naam. Ik ben vrijwillig dus op eigen verzoek uit de gebruikerslijst gehaald. Niks geen straf of stout geweest.

Dus ik ben het niet.

Wil 1 van jullie dit in dat topic even zetten. (bovenstaande tekst, snooker kan het bevestigen)

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 5&start=90

Kees Jan
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”