Bedankt voor je antwoord.Omdat ik daarmee de indruk hoop weg te nemen dat er alleen maar vanuit het geniep zou worden geopereerd. De reden dat het algemene account toch bestaat heb ik hierboven al aangegeven.
Bedankt voor je antwoord.Omdat ik daarmee de indruk hoop weg te nemen dat er alleen maar vanuit het geniep zou worden geopereerd. De reden dat het algemene account toch bestaat heb ik hierboven al aangegeven.
Het was zeker weer een giller, vooral de caravanvakantie. Als je zag wat May, Hammond en Clarkson voor problemen hadden, dan zet dat de problemen die in dit topic naar voren worden gebracht toch wel weer in perspectief...Heerlijk zo'n dubbele aflevering van TopGear, geeft iedereen even de gelegenheid tot rust te komen.
In tegenstelling tot enkele andere deelnemers kan ik wél wat met de uitleg van Dink / Hans.
Ik heb het idee dat velen (mezelf incluis) niet in kunnen schatten hoeveel tijd gaat zitten
in het "beheren" van dit forum. En dat op vrijwillige basis! Je moet er maar zin in hebben.
Er zijn fouten gemaakt, maar die zijn in het antwoord van Dink toch uitgelegd en waar nodig
van excuus voorzien? In mijn beleving is daar nu een voor mij best bevredigende reactie op gekomen.
Daarom kan ik het niet helemaal volgen waarom sommige puntjes zo escaleren?
Natuurlijk heeft Zaag best gelijk, maar het komt op mij een beetje over van: "mijn topic wel en dat van anderen niet."
Moet daar nu zo'n herrie door ontstaan?
Dat geldt eigenlijk ook voor Erwin. Van mij zijn in een aantal topic's ook wel eens de scherpe randjes door een moderator
gecorrigeerd, en neem van mij aan, ik was woest! Daarbij moet mij wel van het hart dat domweg wissen bij nog
niet is gebeurd. Wellicht uit tijdswinst gewoon wissen i.p.v. corrigeren cq. corresponderen met de schrijver van een gewraakte tekst?
Dit forum wordt ook steeds groter waardoor er dus ook steeds meer tijd in het modereren gaat zitten.
Ik heb een tijd geleden ook een keer het woord "..." gebruikt in een posting en werd toen vriendelijk doch dringend gevraagd
de tekst te wijzigen omdat er forummers kunnen zijn die aanstoot aan dat woord nemen. Geen probleem van gemaakt
en direct aangepast.
Is een tekst toch irritant, gewoon wegklikken en in een ander topic verder lezen. Doe ik al jaren en werkt prima.![]()
(Ik klik die "praten om het praten topics om maar zo snel mogelijk guru te worden zonder zinnige cq humoristische inbreng" niet eens meer aan.)
Samengevat: Vanaf heden geen spijkers op laagwater meer zoeken en gewoon lekker gaan forummen.
Dat geldt ook voor Zaag, je bijdragen aan dit forum zijn voor mij toch de smaakmakers! En die wil ik niet missen.
Patrick.
In tegenstelling tot enkele andere deelnemers kan ik wél wat met de uitleg van Dink / Hans.
Ik heb het idee dat velen (mezelf incluis) niet in kunnen schatten hoeveel tijd gaat zitten
in het "beheren" van dit forum. En dat op vrijwillige basis! Je moet er maar zin in hebben.
Er zijn fouten gemaakt, maar die zijn in het antwoord van Dink toch uitgelegd en waar nodig
van excuus voorzien? In mijn beleving is daar nu een voor mij best bevredigende reactie op gekomen.
Daarom kan ik het niet helemaal volgen waarom sommige puntjes zo escaleren?
Natuurlijk heeft Zaag best gelijk, maar het komt op mij een beetje over van: "mijn topic wel en dat van anderen niet."
Moet daar nu zo'n herrie door ontstaan?
Dat geldt eigenlijk ook voor Erwin. Van mij zijn in een aantal topic's ook wel eens de scherpe randjes door een moderator
gecorrigeerd, en neem van mij aan, ik was woest! Daarbij moet mij wel van het hart dat domweg wissen bij nog
niet is gebeurd. Wellicht uit tijdswinst gewoon wissen i.p.v. corrigeren cq. corresponderen met de schrijver van een gewraakte tekst?
Dit forum wordt ook steeds groter waardoor er dus ook steeds meer tijd in het modereren gaat zitten.
Ik heb een tijd geleden ook een keer het woord "..." gebruikt in een posting en werd toen vriendelijk doch dringend gevraagd
de tekst te wijzigen omdat er forummers kunnen zijn die aanstoot aan dat woord nemen. Geen probleem van gemaakt
en direct aangepast.
Is een tekst toch irritant, gewoon wegklikken en in een ander topic verder lezen. Doe ik al jaren en werkt prima.![]()
(Ik klik die "praten om het praten topics om maar zo snel mogelijk guru te worden zonder zinnige cq humoristische inbreng" niet eens meer aan.)
Samengevat: Vanaf heden geen spijkers op laagwater meer zoeken en gewoon lekker gaan forummen.
Dat geldt ook voor Zaag, je bijdragen aan dit forum zijn voor mij toch de smaakmakers! En die wil ik niet missen.
Patrick.
Ik ben geen Scarb lidZullen we anders gewoon vragen of de moderaters het forum van het net halen!!?? niet te geloven wat een geneuzel!! Dat jullie zoveel tijd steken in berichten om maar te kunnen zeiken, stelletje kleuters. het is een welles nietes verhaal waar geen einde aan gaat komen op deze manier. Wat een drukte om eigenlijk niets. Ik lees hier en plaats hier vrij veel berichten en ben blij met de kennis die ik op kan doen hier. En als een bericht van mij verwijderd is dan kan ik me daar niet echt druk om maken maar ik zie dat hier wel wat licht gevoelige types zitten. Ik heb me nog geen moment geergerd op dit forum maar aan dit topic kan ik me echt ergeren. Gisteren nog met een andere medeforumer gesproken en die kwam met een goed idee. Laat alleen scarb leden deelnemen aan dit forum. registratie via je donateurs nr. Voordeel iedereen is te herleiden en kan achter de schermen opgezocht worden geen annoniem geneuzel!!
Dit is het laatste wat ik schrijf in dit topic en ga weer de leuke en zinvolle berichten lezen.
Ps: Jack jammer te horen dat je vertrokken bent bij deze mooie club.
gr Tom
op de man spelen en beledigen mag dus weer???niet te geloven wat een geneuzel!! Dat jullie zoveel tijd steken in berichten om maar te kunnen zeiken, stelletje kleuters.
Dit is het laatste wat ik schrijf in dit topic en ga weer de leuke en zinvolle berichten lezen.
gr Tom
Same here. Jammer dat het eens in de zoveel tijd naar de niet-SCARB-leden wordt geschoven. Dat staat volgens mij volledig los van de realiteit. En wat ik me afvraag: als Jack geen SCARB-lid was, zou hij dan ook niet meer mogen komen?Ik ben geen Scarb lidZullen we anders gewoon vragen of de moderaters het forum van het net halen!!?? niet te geloven wat een geneuzel!! Dat jullie zoveel tijd steken in berichten om maar te kunnen zeiken, stelletje kleuters. het is een welles nietes verhaal waar geen einde aan gaat komen op deze manier. Wat een drukte om eigenlijk niets. Ik lees hier en plaats hier vrij veel berichten en ben blij met de kennis die ik op kan doen hier. En als een bericht van mij verwijderd is dan kan ik me daar niet echt druk om maken maar ik zie dat hier wel wat licht gevoelige types zitten. Ik heb me nog geen moment geergerd op dit forum maar aan dit topic kan ik me echt ergeren. Gisteren nog met een andere medeforumer gesproken en die kwam met een goed idee. Laat alleen scarb leden deelnemen aan dit forum. registratie via je donateurs nr. Voordeel iedereen is te herleiden en kan achter de schermen opgezocht worden geen annoniem geneuzel!!
Ps: Jack jammer te horen dat je vertrokken bent bij deze mooie club.
gr Tom... mag ik dan ook niet meer komen?
3000+ berichten(meerendeel toch wel berichten met inhoud al zeg ik het zelf
..) zonder commentaar van moderators of anderen zeggen mijns inziens meer als een donateursnummer
. betalende mensen kunnen ook eikels zijn hoor...
Dat te herleiden is hoe mensen echt heten gaat echt niks veranderen aan het gedrag, bovendien zijn die namen ook alleen maar bekend bij de moderators dan, de gewone leden mogen ivm privacy daar ook niet bij kunnen dus die weten nog niks meer als voorheen. en wat wou je dan doen, mensen gaan opzoeken om ze op de vingers te tikken? SCARB knokploeg?
![]()
![]()
De mensen met de grotere aantallen berichten zijn toch wel bekend bij de anderen.
op de man spelen en beledigen mag dus weer???niet te geloven wat een geneuzel!! Dat jullie zoveel tijd steken in berichten om maar te kunnen zeiken, stelletje kleuters.
gr Tom![]()
![]()
laten we er lekker omheen draaien, er zijn geen regels bijgekomen die duidelijk en éénduidig worden toegepast.
Het is omgekeerd... er wordt geschoten met scherp en achteraf past men de regels aan.
Iemand die mij banned vanwege een dubbelaccount en vervolgens zichzelf verschuilt achter een dubbelaccount... iemand die roept "niet op de man spelen" en vervolgens zelf op de man speelt...
dank u, ik gebruik het forum ....iets toevoegen wordt mij schier onmogelijk gemaakt of de zin daarin in ieder geval ontnomen!
Realiseer je je dus dat de leuke én zinvolle topics je zo ontnomen worden??? Denk daar maar eens over na...