Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Kampioenen!!!!!!!

vr mei 07, 2010 12:17

Jongens, denken jullie nou echt dat ik niet gekeken heb? Tuurlijk wel, maar ik wilde even dit verhaaltje nieuw leven inblazen 8)

frankie
Full Member
Full Member

vr mei 07, 2010 12:57

Het was in ieder geval knap saai.....
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6

www.clubalfaromeo.nl

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Kampioenen!!!!!!!

vr mei 07, 2010 14:08

Het was in ieder geval knap saai.....
dan heb jij de ballen-meiden gemist :lol:
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Patrick
Guru
Guru

vr mei 07, 2010 15:10

gewoon op teletekst kijken dan doen de meeste ajax supporters toch? :wink:
Dé posting van het jaar, en zoooo waar!

Ajax heeft de beker gewonnen, nou, hoera dan maar.... :?
Zijn we dan nu klaar met de verongelijkte Amsterdamse klaagzang?
Ajax moet zich helemaal kapot schamen dat ze geen kampioen zijn geworden met deze spelersgroep én beschikbare begroting.
Als Feyenoord de beker had gewonnen was dat, gezien de begroting en spelersgroep, een prachtige prestatie,
Ajax mag hier absoluut niet blij mee zijn. Het is niet meer dan een troostprijs!

Twente heeft een zeer solide seizoen volbracht, met het kampioenschap als logische beloning. Een diepe buiging uit Nijmegen. Chapeau! =D>
Laat die jongens maar schuiven. :wink: Erg jammer dat Perez stopt overigens.

De Ajaxcied klaagt immer dat de rest van voetballend Nederland een hekel aan Ajax heeft.
Een gedragsverandering doet vaak wonderen!

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Erwinn
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 07, 2010 15:23

Get your facts straight. Op dergelijke uitspraken ga ik niet eens bronnen die het tegenstelde bewijzen posten ;)
Ajax moet zich helemaal kapot schamen dat ze geen kampioen zijn geworden met deze spelersgroep én beschikbare begroting.
Als Feyenoord de beker had gewonnen was dat, gezien de begroting en spelersgroep, een prachtige prestatie,
Ajax mag hier absoluut niet blij mee zijn. Het is niet meer dan een troostprijs!
Wederom ongefundeerd. Een begroting heeft nog nooit wat gezegd over de prestaties van een club. Ik zeg Real Madrid of Chelsea.

Een troostprijs is zeker waar. Maar er werd meer gevierd dan alleen de bekerwinst. Een overwinning op Feyenoord maar vooral het terugkrijgen van onze club! Eindelijk is er weer het gevoel en de prestaties dat het goed gaat komen. Het is niet afwachten wie de trainer volgend seizoen word, of welke flut/paniek aankopen er worden gedaan. Pantelic gaat zo goed als zeker, en Suarez / v.d. Wiel is nog afwachten. Met Daley Blind heb je voor de laatst genoemde een waardig opvolger in huis. En Suarez kan vervangen worden door Lodeiro.

Twente heeft een zeer solide seizoen volbracht, met het kampioenschap als logische beloning. Een diepe buiging uit Nijmegen. Chapeau! =D>
Ik hoop dat Kenneth -XXXXXXXXX*- Perez niet meer op de NL velden wordt gezien. Overschatte voetballer mijn inziens. Twente heeft het zeker goed gedaan, waarvoor chapeau. Helaas dat ze volgend seizoen waarschijnlijk moeten strijden voor een top 5 positie.

De Ajaxcied klaagt immer dat de rest van voetballend Nederland een hekel aan Ajax heeft.

Patrick.
Dat hoort bij Ajax. Je bent met ons of tegen ons... prima toch? :)

* Dat riep Perez tegen een donkere grensrechter. [Mod-edit: reden voor een schorsing voor een paar wedstrijden. Zulke teksten horen hier dus ook niet thuis]
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Posthumus
Guru
Guru

vr mei 07, 2010 16:05

Bij het zien van al die foto's op de voorpagina's van de diverse kranten vandaag valt me telkens 1 ding op:

Wat een schitterend stadion op de achtergrond :lol:
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

Harmjan/Yvonne

vr mei 07, 2010 17:24

Erg leuk dat FC Twenthe kampioen is. Net als vorig jaar toen AZ 't werd. Weer's wat anders dan de standaard van Ajax, Feyenoord of PSV.

Patrick
Guru
Guru

vr mei 07, 2010 19:13

Get your facts straight. Op dergelijke uitspraken ga ik niet eens bronnen die het tegenstelde bewijzen posten ;)
Dat kun je ook helemaal niet, want die bronnen bestaan namelijk niet. :blue_lol: Wees sportief en houd jezelf niet voor de gek.
Feyenoord kan op eerste divisieniveau gaan spelen en nog is de Kuip te klein. Hondstrouwe supporters in Rotterdam.
In Amsterdam bestaat de helft van de bezoekers uit "hosanna-supporters" die komen alleen als de vlag uitkan!
Dat weet iedereen, dus niet verbaast gaan doen. :wink:

Nou, dan zijn we eruit. Niet meer zeiken dus. Dat heet "over jezelf afroepen".

Ik durf het nu zeker aan om de onderstaande conclusie te trekken:

Ajaxcieden zijn hele slechte verliezers. Iedereen heeft het gedaan behalve de Ajaxcied zelf. Zo!

Verder nog iets op uwen lever?
Ik heb er honger van gekregen. :wink:

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 07, 2010 20:44

Over gedragsverandering gesproken: Het is pas sinds een jaar of 4 dat ineens iedereen tegen Ajax is....
Als iedereen zijn gedrag verandert, dan is die Ajax aversie dus ook gauw weer over, toch?

Over echte supporters gesproken: De supporters van Feyenoord liepen al halverwege de tweede helft het stadion uit!
Supporter ben je door dik en dun, en bij Feyenoord is het vaker dun dan dik, maar je moet je club tot het bittere einde steunen.

En wanneer Feyenoord tegen Twente hun sportieve plicht had gedaan, dan was Ajax gewoon kampioen geworden, maar nu laten de spelers zich intimideren door hun eigen aanhang welke vervolgens hartstochtelijk vierden dat hun cluppie verloor van Twente.
Heb ik een afslag gemist of is dit een beetje bijzonder?

Helemaal niets in Amsterdam...dat is toch mooi rot(terdam)!

Komt een man in de kroeg op zondagavond en hij gaat aan de bar zitten.
Hij besteld een biertje, maar kan zich bijna niet verstaanbaar maken, want naast hem zit een grote herdershond op een barkruk keihard te janken.
Zijn baasje zit ernaast en ze kijken samen naar Studio Sport waar net een wedstrijd van Feyenoord tegen Ajax wordt uitgezonden.
De man vraagt aan het baasje waarom zijn hond zo enorm loopt te janken.
De baas zegt dat zijn hond dat altijd doet wanneer Feyenoord verliest van Ajax...
De man vindt dit bijzonder en vraagt vervolgens aan de hondeneigenaar wat de hond dan doet wanneer Feyenoord wint.
Het baasje kijkt een beetje verstoord en zegt: Ja, dat weet ik niet, want ik heb hem pas 8 jaar!

Maar toch: Ik gun het Twente nog steeds :lol: en ik heb nu al zin in het volgende seizoen.
Laten we maar heel hard hopen dat Nederland het WK wint, want dan zijn we tenminste allemaal KAMPIOEN!

Gerrets
Guru
Guru

vr mei 07, 2010 20:44

Dat kun je ook helemaal niet, want die bronnen bestaan namelijk niet. :blue_lol: Wees sportief en houd jezelf niet voor de gek.
Feyenoord kan op eerste divisieniveau gaan spelen en nog is de Kuip te klein. Hondstrouwe supporters in Rotterdam.
In Amsterdam bestaat de helft van de bezoekers uit "hosanna-supporters" die komen alleen als de vlag uitkan!
Dat weet iedereen, dus niet verbaast gaan doen. :wink:

Nou, dan zijn we eruit. Niet meer zeiken dus. Dat heet "over jezelf afroepen".

Ik durf het nu zeker aan om de onderstaande conclusie te trekken:

Ajaxcieden zijn hele slechte verliezers. Iedereen heeft het gedaan behalve de Ajaxcied zelf. Zo!

Verder nog iets op uwen lever?
Ik heb er honger van gekregen. :wink:

Patrick.

AMEN TO THAT [-o<
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 07, 2010 22:34

er zijn toch 4 miljoen ajax supporters in nederland? waarom waren er dan maar 14000 in die frituurpan om de bekerwinst te vieren? vele supporters van ajax hebben hun eigen stadion nog nooit gezien, dat zegt alles
Wederom ongefundeerd. Een begroting heeft nog nooit wat gezegd over de prestaties van een club. Ik zeg Real Madrid of Chelsea.

Een troostprijs is zeker waar. Maar er werd meer gevierd dan alleen de bekerwinst. Een overwinning op Feyenoord maar vooral het terugkrijgen van onze club! Eindelijk is er weer het gevoel en de prestaties dat het goed gaat komen. Het is niet afwachten wie de trainer volgend seizoen word, of welke flut/paniek aankopen er worden gedaan. Pantelic gaat zo goed als zeker, en Suarez / v.d. Wiel is nog afwachten. Met Daley Blind heb je voor de laatst genoemde een waardig opvolger in huis. En Suarez kan vervangen worden door Lodeiro.

Ik hoop dat Kenneth -XXXXXXXXX*- Perez niet meer op de NL velden wordt gezien. Overschatte voetballer mijn inziens. Twente heeft het zeker goed gedaan, waarvoor chapeau. Helaas dat ze volgend seizoen waarschijnlijk moeten strijden voor een top 5 positie.

Patrick.

* Dat riep Perez tegen een donkere grensrechter. [Mod-edit: reden voor een schorsing voor een paar wedstrijden. Zulke teksten horen hier dus ook niet thuis]
alfa is a way of life
auto: alfetta 2000 van 1981
motor: ducati monster 916 senna
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts

DENNIS
Guru
Guru

Forza Nerazzurri !!

zo mei 23, 2010 00:35

Afbeelding

Een felicitatie voor de Triple van INTER-MILAN lijkt mij oowk wel op z'n plaats :thumbs:
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark

EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

Rainier155
Guru
Guru

Re: Forza Nerazzurri !!

zo mei 23, 2010 00:52

Afbeelding

Een felicitatie voor de Triple van INTER-MILAN lijkt mij oowk wel op z'n plaats :thumbs:
Gaap.
Ultiem betonblokvoetbal... saai om naar te kijken, simpel om te spelen (koop een paar argentijnen) en haal een overschatte coach met een grote bek.

Italiaans voetbal is het enige uit Italie wat ik verafschuw, zeker op deze manier met betonvoetbal. Alhoewel "Italiaans" er stond er geen eentje op het veld bij de aftrap. :roll:
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

zo mei 23, 2010 01:00

Betonvoetbal?

@Dennis, de juiste stand in het juiste stadion met 'de verkeerde' kleuren. ;)

ErwinV6

zo mei 23, 2010 09:34

Saai voetbal? Wel effectief en winnen dus lekker belangrijk!
Overschatte coach? Tuurlijk maar wel winnen dus lekker belangrijk!
Trouwens wat is er overschat aan Mourinho? Juist heeft een grote bek maar doet het wel nadat hij het kunstje ook al met Porto heeft geklaard.
Beetje losse flodder opmerking als je het mij vraagt :wink:

Terug naar “Het Forum Café”