Inderdaad, het was een goei braaiIk heb je inderdaad niet gezien tussen de middagbbq gemist![]()
Broodjes hamburger en braadworst waren voortreffelijk kan ik je vertellen
![]()
Groetjes,
Marc

Inderdaad, het was een goei braaiIk heb je inderdaad niet gezien tussen de middagbbq gemist![]()
Broodjes hamburger en braadworst waren voortreffelijk kan ik je vertellen
![]()
Groetjes,
Marc
Als anderen vinden dat ie verlaagd moet worden doe je dat?Omdat het één keer in het jaar SSAR is... en we toch hebben besloten om de 75 te gaan opknappen ... hebben we een mooie CSC middendempervervanger besteld en een adapter gekocht voor een sportluchtfilter... en is het me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ie verlaagd moet worden.. dat gaat dus ook nog gebeuren.
Ik vind het mooi staan en zeker zondag werd dat duidelijk toen ze naast de rest van de 75-en stonden. Dus je hebt wel een beetje gelijk, het is niet nodig ... maar wel mooiAls anderen vinden dat ie verlaagd moet worden doe je dat?Omdat het één keer in het jaar SSAR is... en we toch hebben besloten om de 75 te gaan opknappen ... hebben we een mooie CSC middendempervervanger besteld en een adapter gekocht voor een sportluchtfilter... en is het me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ie verlaagd moet worden.. dat gaat dus ook nog gebeuren.
![]()
ach, kzal wel de enige weer zijn die verlagen niet nodig vind..
Maar je houd er wel Imola velgen op? (das 14 inch toch?)Ik vind het mooi staan en zeker zondag werd dat duidelijk toen ze naast de rest van de 75-en stonden. Dus je hebt wel een beetje gelijk, het is niet nodig ... maar wel mooiAls anderen vinden dat ie verlaagd moet worden doe je dat?Omdat het één keer in het jaar SSAR is... en we toch hebben besloten om de 75 te gaan opknappen ... hebben we een mooie CSC middendempervervanger besteld en een adapter gekocht voor een sportluchtfilter... en is het me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ie verlaagd moet worden.. dat gaat dus ook nog gebeuren.
![]()
ach, kzal wel de enige weer zijn die verlagen niet nodig vind..
Off topic: 14 inch gaan er wel af, maar pas na de winter (blijf een student) en bandenspanning staat nu op 2.6 lekker zuinig en stuurt ook makkelijker (nog geen stuurbekrachtiging). Verder heb ik op SSAR al een middendempervervanger besteld en rij ik zowiezo niet veel met de Alfa ivm met OV-jaarkaart .... ach je bent jong en je wilt wat he ... nu kan het nogLekker off-topicmaar een verlaagde Alfa 75 zonder serieuze onderstelaanpassingen (denk aan: uitlaat aanpassen, serieuzere veren en dempers) is echt een drama wat drempels aangaat. Bezint eer ge begint, als het een dagelijkse auto betreft.
Niks mis met 14", maar dan mag de bandenspanning best >2,5 bar zijn, dat scheelt al alles.
Of anders: geniet, maar verlaag met mate.![]()
@Jurian: goed om te 'horen', dat je de 75 een tweede leven gaat geven.
On- topic: ........ heb ik enorm genoten!![]()
![]()