Wel eens met zo'n oude GT Turbo gereden?

Dat bij 120 km/u je bijna begint te remmen omdat het lijkt alsof de motorkap eraf gaat waaien....

Wat een flabberhokken zijn dat zeg. En wegligging is helemaal bagger van die dingen, onderstuur tot en met.

En kapot gaan ze helaas ook, vooral bakken. De latere types zijn wel veel beter, helemaal als je een 6 bak hebt.
Er zijn maar een paar leuke uitvoeringen gemaakt door Subaru en die hebben meestal STI erbij staan en kosten dan ook meteen de hoofdprijs.

Maar als je zo'n instelbaar middendiff hebt kun je in ieder geval dat irritante onderstuur eruit krijgen.
Wat vind ik mooi? zoiets bijvoorbeeld;

heerlijke brute italiaan, rwd, v6 Biturbo en geen beperkende elektronika.

helaas net buiten budget...

Maar wel het ultieme geluid.

En een van de mooiste italianen van de laatste 10 jaar.
Maar gewoon leuke projectauto's vind ik ook geweldig. Deze is van een vriend van mij... tegen de 300 pk op 915 kg.

En mijn broertjes LandRover met Toyota LandCruiser motor, bak en assen kan ik ook wel waarderen.

Tot een week terug heb ik me hiermee beholpen... Inmiddels heb ik een andere nettere carrosserie waar ik de techniek aan het inbouwen ben.
Maar uiteindelijk hou ik het het liefst bij mijn Alfa's, vooral als ik nog eens zoiets onder de kap aantref.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.