met petjes.
Wat een topic.
Ik vind het zelf ook wel leuk om mijn eigen geluid te horen in een tunnel. (westerscheldetunnel bijvoorbeeld)
Wie is er niet trots op zijn auto,of het geluid ervan.
Het zou wel heel erg zijn als je zegt, Owneej een tunnelllll en jahoor raampies dicht in zijn vrij zetten en bollen maar. NOT !!!!
Jah degene die hem vergallen met een allemaal verschillende gekleurde spoilers,jeuj.
Ik zelf vindt een uitgebouwde auto niet lelijk.Maar houd het dan wel bij 1 kleur. Of dezelfde bij behoordende sideskirt,spoiler of wat dan ook.
Ik heb altijd zoiets,het moet af zijn.
En dat is die van mij ook NOG niet hoor hahaha.
En jah der zijn van die johnny's die hun auto testen voor een terras.Met 230 voorbij vliegen en
dan ook nog proberen een biertje te bestellen. ( he verdikkie mis,nog een X 2min later hey daar is ie weer)
Ik geef ook wel eens gas maar op plekken waar het kan,ik draag een !!! PET !!! Oorbellen Poeheej.

(petje af hoor

de beste )
Wat wil je nog meer? Piercings,Tattoo's. Dan zou ik op den duur al 400km/h kunne rijden.En 380 db aan Muziek.
Dan kocht ik wel 80 petjes op een week.Al is het alleen maar voor het soundsystem of JBL
Kheb mijn oma ook eens een pet gegeven,maar die heeft een rollator. >>>Loopt<<< 350 en dan probeert ze in de gangetjes belletje te lellen.( 400 deuren en 10 geraakt, lachwekkend zo'n Oma)
Nee maar effe door alle gekkigheid heen.
Der zijn een zooitje randdebielen op de weg.
Ik heb ook wel eens gek gedaan. B.V met 180 (waar je 50 mag)over een lange weg, eignelijk soort stadje van km of 4 vliegen.
Omdat je in een discotheek staat en dan om 05:15 vertekt omdat je om 6uur moet werken (kwas wel BOB).
En ik zeg et op plekken waar het kan,en in principe kon het hier wel rond dit tijdstip.
En dan zeg ik niet van

Cool man.
Iedereen doet wel eens dom,en denkt daar achteraf pas overna van Hmmz.

(was ik dat)
Niet iederen over 1 kam scheren,zoals veel mensen hier doen ( ik bedoel Axel waar ik woon)
En waarschijnlijk hier ook.
Poverdikie zeg,wat een verhaal.
Ik ben 23,