Welke partij

CDA
14%
13
PvdA
7%
7
VVD
38%
36
SP
17%
16
GroenLinks
1%
1
Groep Wilders / PvdV
21%
20
ChristenUnie
2%
2
D66
Geen stemmen
0
PvdD, SGP, etc...
1%
1

Totaal aantal stemmen: 96
Andretti Molletti

RE: Verkiezingen

vr nov 24, 2006 21:28

Ja, mijn Alfa is eigenlijk een Ferarri ;)
Kom op :

Back on topic!!!!

ErwinV6

Re: RE: Verkiezingen

za nov 25, 2006 13:38

Dit is mijn laatste reactie op dit topic, tot de volgende verkiezingen :wink:

Femke Halsema = Groen Links niet SP hoor 8)
:mrgreen: Dat weet ik ik heb alleen nix met de SP en nog veeeel minder met die Halsema :sick: vandaar :wink:
Probeer dit dan op een normale manier te zeggen ipv kots en blotebillen zooi.
Tot nu toe ging het hier namelijk respectvol!
Ja papa! Je kunt wel docent zijn maar mijn vader ben je niet, stel je niet zo aan er wordt hier wel grotere onzin gekraamt.
Verder ga ik me niet met deze onzin bezig houden, iedereen weet het toch beter en bovendien zit ik hier niet om politiek wijzer te worden....amen

alfasud1972
Guru
Guru
Contacteer: Website

za nov 25, 2006 16:24

Leuk dat er ook een Groen Links stemmer onder ons is, daar heb ik meer waardering voor dan maar weer voor de gemakelijkeste weg te keizen. Heb zelf op de SP gestemd, heb nog nooit wat anders gestemd trouwens. In potentie ben ik ook wel een PVDA of Groen Links stemmer maar ze hebben mij tot nu nog niet over de schreef kunnen trekken.

Heb me wel redelijk goed ingelicht maar echt niet alle partij programma's van voor tot achter doorgelezen. Heb ook een beetje naar de personen die de partijen dragen gekeken, Mark Rutte, JP en Wouter Bos vind ik allemaal niet bijster sterk en of zuur/chagerijnig overkomen. Daar gaat mijn stem dan ook niet naar toe maar dat is gewoon een gevoels kwestie.

Vr gr,

Rody

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za nov 25, 2006 17:04

Pesonen kiezen is dat handig? Ja, ik zie ook graag een lekkere "Juf" bijvoorbeeld,maar kijk gewoon naar de ideeen en de daden.

Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: Bv: Marijnissen is een sterek persoonlijkheid, maar heeft alleen nog maar in de oppositie gezeten. Het is (te) gemakkelijk trappen (en scoren) tegen de partijen die (ooit) geregeerd hebben. Maar ja: Je scoort wel met een dergelijke verhalen bij mensen die ontevreden zijn, althans hen die het met het voorgaande beleid niet eens waren.
Ieder zijn/haar ding :wink: , maar vergeet niet dat ELKE partij op zn falie krijgt als die deeluitmaakt van de regering.

1 ding begrijp ik nooit aan politiek: Partijleiders/ partijen zitten elkaar voor de verkiezingen een beetje af te maken, terwijl ze daarna weten dat ze ook weer met elkaar verder moeten. Na de verkiezingen is het weer koek en ei en o- zo gezellig.
De kiezers krijgen daardoor wel een hele vreemde smaak lijkt me. Ik heb zelf niet zo'n uitgesproken politieke mening: Zweef een beetje tussen CDA en VVD in. Maar: Laat iederen elkaar gewoon in zn waarde laten en proberen er samen wat van te maken in dit lullige landje. We zijn maar een vlek op de aardkloot en het leven duurt maar even. Maar er wat van,g eniet ervan en respecteer elkaar: Van SP tm groep Wilders. Doen we hier ook toch?
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

lex thissen

za nov 25, 2006 17:19

Gewoon lekker op "Harry" gestemd :wink:

alfasud1972
Guru
Guru

za nov 25, 2006 18:57

Natuurlijk kijk je niet alleen naar de persoon, en als ik een lekkere juf had willen kiezen had ik beter voor Femke Halsema of Mei Li Vos kunnen gaan.... Uitstraling vind ik wel degelijk belangrijk. Als ik de keuze heb om 3 uur naast een chagrijn of juist naast een leuk en grappig persoon in de bus te zitten dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Natuurlijk zegt dat niets over de capiciteiten van zo'n persoon.

Alle politieke partijen spelen in op ontevredenheid wat een bepaald gedeelte van het volk tegen een andere partij heeft, of dat regerend is of in de opositie. Dat doen het CDA, VVD, en Wilders net zo goed. Dat is gewoon een deel van het politiek spel.

Pesonen kiezen is dat handig? Ja, ik zie ook graag een lekkere "Juf" bijvoorbeeld,maar kijk gewoon naar de ideeen en de daden.

Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: Bv: Marijnissen is een sterek persoonlijkheid, maar heeft alleen nog maar in de oppositie gezeten. Het is (te) gemakkelijk trappen (en scoren) tegen de partijen die (ooit) geregeerd hebben. Maar ja: Je scoort wel met een dergelijke verhalen bij mensen die ontevreden zijn, althans hen die het met het voorgaande beleid niet eens waren. Ieder zijn/haar ding :wink: , maar vergeet niet dat ELKE partij op zn falie krijgt als die deeluitmaakt van de regering.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za nov 25, 2006 20:04

Natuurlijk kijk je niet alleen naar de persoon, en als ik een lekkere juf had willen kiezen had ik beter voor Femke Halsema of Mei Li Vos kunnen gaan.... Uitstraling vind ik wel degelijk belangrijk. Als ik de keuze heb om 3 uur naast een chagrijn of juist naast een leuk en grappig persoon in de bus te zitten dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Natuurlijk zegt dat niets over de capiciteiten van zo'n persoon.

Alle politieke partijen spelen in op ontevredenheid wat een bepaald gedeelte van het volk tegen een andere partij heeft, of dat regerend is of in de opositie. Dat doen het CDA, VVD, en Wilders net zo goed. Dat is gewoon een deel van het politiek spel.

Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: Bv: Marijnissen is een sterek persoonlijkheid, maar heeft alleen nog maar in de oppositie gezeten. Het is (te) gemakkelijk trappen (en scoren) tegen de partijen die (ooit) geregeerd hebben. Maar ja: Je scoort wel met een dergelijke verhalen bij mensen die ontevreden zijn, althans hen die het met het voorgaande beleid niet eens waren. Ieder zijn/haar ding :wink: , maar vergeet niet dat ELKE partij op zn falie krijgt als die deeluitmaakt van de regering.
Ja Rody, met modder gooien zoen ze allemaal. 1 ding ben ik pertinent oneens met je:

Femke H is zeker G E E N lekkere juf........ :lol:

:wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za nov 25, 2006 21:54

Amen!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Richard75
Guru
Guru

za nov 25, 2006 21:55

Amen!
hier ook, god wat een graf tak zeg :lol:

Roeltje 164

za nov 25, 2006 21:59

Gooi weg die zooi....K politiek.... :lol: 8)

Andretti Molletti

za nov 25, 2006 22:34

:mrgreen: Dat weet ik ik heb alleen nix met de SP en nog veeeel minder met die Halsema :sick: vandaar :wink:
Probeer dit dan op een normale manier te zeggen ipv kots en blotebillen zooi.
Tot nu toe ging het hier namelijk respectvol!
Ja papa! Je kunt wel docent zijn maar mijn vader ben je niet, stel je niet zo aan er wordt hier wel grotere onzin gekraamt.
Verder ga ik me niet met deze onzin bezig houden, iedereen weet het toch beter en bovendien zit ik hier niet om politiek wijzer te worden....amen

Jammer dat je zo wilt reageren...
ik denk niet dat we hier mee klaar zijn... ErwinV6!

Roeltje 164

za nov 25, 2006 23:16

Politiek is al eeuwen een discussie en net als geloof een discussie die nooit eindigd, in de kroeg of op verjaardagen mijdt ik deze discussies dan ook.... :twisted:

Duc
Guru
Guru

za nov 25, 2006 23:41

Politiek is al eeuwen een discussie en net als geloof een discussie die nooit eindigd, in de kroeg of op verjaardagen mijdt ik deze discussies dan ook.... :twisted:
precies!
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

Skattie

za nov 25, 2006 23:43

@@, jouw argument over SP en oppositie snijdt inderdaad hout, heb ik me ook gerealiseerd, maar als ze nooit in de coalitie komen kunnen ze dus ook nooit bewijzen wat ze al dan niet waard zijn. Ik persoonlijk vind de partijen die al wel in de coalitie hebben gezeten, ook niet echt een goede keus. Heb blijft een gok natuurlijk, maar gokken op misschien is beter dan weten van niet, niet dan?

ErwinV6

zo nov 26, 2006 12:01

Jammer dat je zo wilt reageren...
ik denk niet dat we hier mee klaar zijn... ErwinV6![/quote]

Andretti met alle respect maar wat bedoel je hier nu mee 8-[

Terug naar “Het Forum Café”