Vergeten we dit niet? Nu zijn we gewoon plaatjes aan het posten.- weten wat zij doen
- weten waarom wat beter is en waarom
- vergelijking hebben en daar beter van worden en
- omdat het kan!
Vergeten we dit niet? Nu zijn we gewoon plaatjes aan het posten.- weten wat zij doen
- weten waarom wat beter is en waarom
- vergelijking hebben en daar beter van worden en
- omdat het kan!
Vond eigenlijk dat de Lotus het verst van de Alfa stond van feitelijk alle sportieve merken. En dat komt vooral door het gewicht van de sportieve (GTA) modellen.Ik heb verleden maand een bezoek gebracht aan de Lotus dealer hier in Amsterdam.
De nieuwe Evora wilde ik wel eens in het echt zien.
Prachtige wagen met alle Alfa Romeo kenmerken die je maar wenst.
- Licht
- Snel
- Mooi
- V6 (ok, Toyota)
En op te pimpen zoveel je maar wilt.
Had 'm bijnaaaaa......
Inderdaad. Erg lekker karretje. 250+ pkaatjes op je achterwielen, coupeetje, maar je moet niet langer zijn dan 1.90 lijkt mij. Gaat niet helemaal lukken qua zitpositie dak/ zijkant.Ahum...![]()
Heb ik altijd al geweldig gevonden. De cabrio vind ik niks, maar de coupé
Uhm. Wat is het eigenlijk? Een mazda?Ik lease dit:
Zelfde wielen, zelfde kleur en opties. Een 2.2 diesel automaat. Ik was er eerst niet zo blij mee, mijn voorganger had ehm uitgezocht en aangezien het een beetje lullig is bij je nieuwe werkgever van; "breng maar terug" ben ik deze auto gaan rijden.
Bevalt prima. Rijdt redelijk rap, is een beetje saai van binnen maar wel degelijk. Bovendien heb ik net een nieuw huis en meteen alles verbouwt. Het is minder erg om zakken stuuck en cement in een soort vrachtwagentje te mikken dan in een mooie alfa. Daarnaast is dit ding veel groter dan wat er van alfa te krijgen is. En dat heeft ook wel zn voordelen. Ik heb laatst een ijskast van 1,96 m lang en 60 cm breed vervoert met de klep dicht. Alleen mijn ega zat wel met haar knieen in dr nek voorin. Doe dat maar eens met een 159.
+1. Prachtig omdat 'ie een beetje fout is.Ahum...![]()
Heb ik altijd al geweldig gevonden. De cabrio vind ik niks, maar de coupé
+1. Mijn achterbuurvrouw heeft dagelijks en zilvere 3.0 op BBS´en, was en stoer ding is dat!
En dan in stijl op naar 17 okt:Doe mij deze maar:
Dat vroeg ik me dus ook al af, iemand?Uhm. Wat is het eigenlijk? Een mazda?Ik lease dit:
Zelfde wielen, zelfde kleur en opties. Een 2.2 diesel automaat. Ik was er eerst niet zo blij mee, mijn voorganger had ehm uitgezocht en aangezien het een beetje lullig is bij je nieuwe werkgever van; "breng maar terug" ben ik deze auto gaan rijden.
Bevalt prima. Rijdt redelijk rap, is een beetje saai van binnen maar wel degelijk. Bovendien heb ik net een nieuw huis en meteen alles verbouwt. Het is minder erg om zakken stuuck en cement in een soort vrachtwagentje te mikken dan in een mooie alfa. Daarnaast is dit ding veel groter dan wat er van alfa te krijgen is. En dat heeft ook wel zn voordelen. Ik heb laatst een ijskast van 1,96 m lang en 60 cm breed vervoert met de klep dicht. Alleen mijn ega zat wel met haar knieen in dr nek voorin. Doe dat maar eens met een 159.