Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Kampioenen!!!!!!!

ma mei 03, 2010 15:04

En als het zo door gaat komt de "Cup met de grote oren"én de Scudetto ook nog eens naar Milaan! :banana:

Dubbel feest in Juni dan in Milaan! 8)
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

ma mei 03, 2010 16:00

Dat je blij bent omdat je favoriete club wint of omdat je het Fc Twente gunt, dat begrijp ik maar dat je blij bent omdat Ajax of welke andere club dan ook de titel niet wint, dat vind ik echt narrow minded....
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 03, 2010 17:49

Gefeliciteerd Twente-fans! Twente heeft een topseizoen neergezet en is terecht kampioen. Hopelijk valt de leegloop mee en kan de ploeg goed voor de dag komen in de CL. Als PSV-fan en voetballiefhebber hoop ik oprecht dat Twente op dit niveau blijft, dat maakt de competitie spannender en de wedstrijden leuker om te zien. Dan vind ik het geen ramp als PSV eens wat vaker naast de hoofdprijs grijpt; toestanden als in Schotland zijn toch een nachtmerrie?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: Kampioenen!!!!!!!

ma mei 03, 2010 17:58

Dat je blij bent omdat je favoriete club wint of omdat je het Fc Twente gunt, dat begrijp ik maar dat je blij bent omdat Ajax of welke andere club dan ook de titel niet wint, dat vind ik echt narrow minded....
Psies. De reden dat ik niets met lokaal/nationaal voetbal heb is dat blinde fanatisme er om heen. Geef mij maar een goeie wedstrijd in de Europa of World Cup, de rest kan me gestolen worden.

gtj1600
Guru
Guru

ma mei 03, 2010 18:48

ook vanuit klein zundert ( lees NAC Breda ) gefeliciteerd.. Twente =D> :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

marcoloco
Full Member
Full Member

ma mei 03, 2010 20:15

van harte :thumbs:
helemaal niets in amsterdam...................... :D
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

Yvo
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma mei 03, 2010 20:21

En het mooiste: geen rellen van betekenis (tot nu toe).

Dat is toch wel gaaf, het kan dus wel! Hulde Tukkers!
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma mei 03, 2010 21:13

Geniet er nog maar van nu het nog kan. :roll:

Voorspelling seizoen 2010/2011: Leegloop FC Twente, degradatiekandidaat competitie, 0 punten in CL, eerste ronde uitgeschakeld in de beker. :twisted:
Hahaha, sorry hoor, maar dit slaat nergens op... Ook zitten huilen dat Ajax het niet heeft gered omdat ze "te laat de eindsprint in heeft gezet"?
Ze waren het hele jaar beste team, ongekende prestatie voor de club!
En nee, ben geen Twente fan, maar ik weet wel dat Ajax gewoon al jaren achter de feiten aanloopt en de beurs daar belangrijker was dan de sport.
Kijk alleen maar naar de geldverkwistende aankopen die ze hebben gedaan en verzaakt hebben juiste investeringen te doen.
Nu pas, nu ze een begrotingstekort krijgen (door oa begroot en gemist CL geld!!) gaan ze eens kijken wat voor spelers er eigenlijk uit de jeugd in Nederland zelf komen (oa Siem de Jong), in plaats van miljoenen te stoppen in een "Sulejmani 2".
Nee, het succes van Twente zit veel dieper en is een jarenlange goede organisatie aan vooraf gegaan, waar je alleen maar respect voor kunt hebben.
Die leegloop voorspelde ze bij Twente vorig jaar al, zie o.a. Arnautovic, Denneboom, Elia. Nee daar zit wel meer achter voor de komende jaren, met sluitende begroting.

=D>

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

ma mei 03, 2010 23:11

Ajax heeft heel goed gespeeld, maar ze hebben het in het begin laten liggen. Dat hebben ze zelf gedaan, maar dat neemt niet weg dat ze verder gewoon een erg goed seizoen hebben gedraaid en het voor elkaar hebben gekregen om een behoorlijk gat bijna te dichten.

Dat doet verder niets af aan de prestatie van FC Twente. Verdiend kampioen geworden wat mij betreft, echt een prestatie van formaat. Daar mogen zij en hun aanhang heel trots op zijn!
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Erwinn
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 03, 2010 23:21

Psies. De reden dat ik niets met lokaal/nationaal voetbal heb is dat blinde fanatisme er om heen. Geef mij maar een goeie wedstrijd in de Europa of World Cup, de rest kan me gestolen worden.
Ooit bij Palermo geweest? Of in Madrid? Of bij Fenerbache? Of hell bij Gremio? En dan vergeet in Engeland voor het gemak.
van harte :thumbs:
helemaal niets in amsterdam...................... :D
Doet me goed, 6 jaar geen kampioen en 6 jaar worden we erbij betrokken. Na 6 jaar zijn 'we' nog steeds maatgevend blijkbaar :)
Ajax heeft heel goed gespeeld, maar ze hebben het in het begin laten liggen. Dat hebben ze zelf gedaan, maar dat neemt niet weg dat ze verder gewoon een erg goed seizoen hebben gedraaid en het voor elkaar hebben gekregen om een behoorlijk gat bijna te dichten.

Dat doet verder niets af aan de prestatie van FC Twente. Verdiend kampioen geworden wat mij betreft, echt een prestatie van formaat. Daar mogen zij en hun aanhang heel trots op zijn!
Het is allemaal zo betrekkelijk, begin van het seizoen zoekende (normaal met een nieuwe trainer) alle lastige uitwedstrijden, wat als Vink Bakal affloot, of dat er gewoon 2 penalties in Rotterdam werden gegeven, of dat er tegen Sparta thuis 1 in vliegt. Twente is terecht kampioen maar ik houd een hele naar smaak over aan de manier waarop. Laatste minuten geluksgoals, een scheids die pas bij een fout tegen Twente wordt geschorst, een knvb voorzitter die Twente de schaal uitreiken het mooiste uit zijn carriere vind. Om nog maar niet te spreken bij de bal bij de cornervlag vast proberen te houden als je 2-0 voorstaat tegen 10 man. Bah.
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Posthumus
Guru
Guru

di mei 04, 2010 16:45

Nu die beker nog naar Rotterdam en het feest is compleet :lol:

En ik vind het zo heerlijk hè, hoe op alle velden gejuicht werd toen Twente de 1-0 maakte. Enerzijds gunt iedereen het Twente, anderzijds ben ik misschien narrow-minded dat ik het Ajax niet gun...

Die verschrikkelijke irritante Suarez (Schwalbe-koning), die verschrikkelijke Pantelic, of die arrogante koppen van de Zeeuw en Jol... Geweldig om te zien dat zij naast de pot pissen. Vergelijkbaar met Barcelona dat wordt uitgeschakeld door de Nerazzuri en vervolgens de sprinklers aanzet...

Voetbal is best leuk, het gedoe erom ook. Competitie en wat kleine pesterijtje horen er ook bij, maar helaas gaat het af en toe té ver...

De supporters van Twente hebben in ieder geval laten zien hoe het ook kan! Hulde!
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

Gerrets
Guru
Guru

di mei 04, 2010 17:58

Ik ben het eens met de strekking van het blinde fanatisme dat dat veel te ver gaat. En waarom om dat daar een stel labiele types (die zich twente fan noemen, nou ik wil ze iig niet kennen als twente supporter) hamas hams joden aan het gas stonden te zingen en op het moment dat ik zei dat dat wel anders kon en ze normaal moesten doen kreeg ik werkelijk een dreun op m'n smoel. In mijn ogen ben je dan gewoon in en in triest en zit niemand op je te wachten. Verder was het een topfeest want de rest kon wel de mooie leideren ter gehore brengen.
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

di mei 04, 2010 18:12

En ik vind het zo heerlijk hè, hoe op alle velden gejuicht werd toen Twente de 1-0 maakte.
Tja, zelfs door de Feyenoordaanhang. Gaan juichen omdat je cluppie de wedstrijd verliest, ooit zoiets triests meegemaakt? En dan zal ik maar zwijgen over het bezoek van de fans tijdens de training.

Dat ieder voor z'n "eigen" cluppie is, dat is logisch. En dat mensen die geen FC Twente aanhang zijn, hen toch het kampioenschap gunnen is gewoon mooi. Maar om te willen dat je eigen club verliest, zodat een rivaal maar niet kan winnen vind ik helemaal nergens over gaan. Maar goed, misschien zit ik er gewoon niet diep genoeg in. Ben verder niet zo van de voetbal...
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Posthumus
Guru
Guru

di mei 04, 2010 18:25

Tja, die rivaliteit zit inderdaad heel diep bij sommigen. Nou viel het supporters op de training-verhaal in de praktijk erg mee hoor, maar het is inderdaad vreemd.

Aan de andere kant; Feyenoord zou Twente hebben laten winnen om de voorsprong op Ajax te behouden, maar in de realiteit heeft Twente gewoon terecht gewonnen. Nu wordt het NAC ook al verweten dat ze Twente hebben laten winnen. Deze geluiden komen voornamelijk uit de "020-hoek".

En precies die houding stoort mij persoonlijk zo aan Ajax. Het is altijd de schuld van de rest, maar bij zichzelf te raden gaan dat ze het in het begin van het seizoen hebben laten liggen, ho maar.

Maar goed, feit blijft wel dat het natuurlijk uitzonderlijk is dat je met 85 punten en 106 doelpunten voor tweede wordt. Met uitzondering van de Primera Division was het in elke andere competitie goed geweest voor de titel. Zuur voor Ajax, maar wat een prestatie van Twente! Geeft toch aan dat het een leuk seizoen was!
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

gtj1600
Guru
Guru

di mei 04, 2010 20:26

wat is het verschil tussen ajax en een ei ????

een ei heeft wel een schaal.... :jumping: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Terug naar “Het Forum Café”