Voor straatgebruik zijn de delen die jij opnoemt op de 155 anders behoorlijk goed. Ik heb nu meer dan een half miljoen km met een 155 gereden, mensen weten dat ik dat niet echt granny-style doe en op de schokdempers en veren na, zit er op mijn straat-155 standaard spul. De veren ga ik nog wisselen voor sportpakket, want hij ligt me te laag. Zo laag als hij nu ligt, zijn de hobbelige weggetjes en verkeersdrempels niet met een normale snelheid te nemen. Wat overblijft zijn de schokdempers. Die zijn af fabriek prima, maar de koni's op comfortabele stand geven toch wat meer rust in de auto.Ik rij bijna geen file dus daar heb ik geen last van. Bij veel/dagelijks filerijden prefereer ik een automaat. De laatst beargumentatie slaat, wat mij betreft, de plank mis, want dat zou betekenen dat de originele schokdempers, remblokken, velgen, banden etc allemaal standaard moeten blijven om de meest prettig rijdende Alfa te hebben. Anders zou Alfa ze er zelf wel onder gezet hebben.... We weten allemaal echter wel beter
Ik vind het heel knap dat jij voor iedereen hier op het forum kan spreken, is dat een gave die je moet hebben om moderator te mogen worden?