Dat is alles .

Meer moet het niet zijn....
Dat is alles .![]()
Misschien .
Bij die kolenboer ook een mooie omgeving. Haven van "Gand" ??
Het zijn BWA velgen . Ik heb de Spider zo gekocht zonder de originele erbij .Mooi fotos..., maar meteen een brutale vraag:
Heb je misschien wat detail opnamen van de velgen van de spider? Ik zie wel een foto van 1 wiel, maar helaas is er niets aan in te zoomen.
Ik heb onder mijn bertone dezelfde velgen (zo op het eerste gezicht). Deze zijn alleen door de vorige eigenaar nogal slecht in de lak gezet en ik wil ze eens (laten) opknappen. Het afdekplaatje is nu helemaal een drama: het logo is grof met de hand 'ingeklodderd'. Nog een meer technische vraag over die velgen: weet je of er tubeless banden omheen kunnen, op die van mij zitten momenteel binnenbanden.
SMS vanuit de garageHet zijn BWA velgen . Ik heb de Spider zo gekocht zonder de originele erbij .Mooi fotos..., maar meteen een brutale vraag:
Heb je misschien wat detail opnamen van de velgen van de spider? Ik zie wel een foto van 1 wiel, maar helaas is er niets aan in te zoomen.
Ik heb onder mijn bertone dezelfde velgen (zo op het eerste gezicht). Deze zijn alleen door de vorige eigenaar nogal slecht in de lak gezet en ik wil ze eens (laten) opknappen. Het afdekplaatje is nu helemaal een drama: het logo is grof met de hand 'ingeklodderd'. Nog een meer technische vraag over die velgen: weet je of er tubeless banden omheen kunnen, op die van mij zitten momenteel binnenbanden.
De velgen zijn 3 jaar geleden gepoedercoat en we zijn echt blij met het resultaat . Of daar tubeless banden omkunnen heb ik geen idee van .
De banden zijn Pirelli P 1000 . Toevallig nieuw op de kop kunnen tikken .
De centertjes dan zijn compleet fake : Het zijn afgeleefde exemplaren van de velgen van een (opgeroeste) 33 en ze zijn overkleefd met van die stickers in relief . (Eén euro per stuk )
Als ik straks tijd heb maak ik eens een detailfoto voor jou .
Yo , Manu .
Geen probleem hoor . Manu moest toch in de loods zijn om wat roest weg te werken bij de KoerstomatOK, bedankt. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om er weer nette banden omheen te krijgen. Maar het was zomaar even een brutaal vraagje, geen spoed opdracht hoor.
Nog een foto zou heel mooi zijn, maar zoals gezegd: haast je niet voor mij. Ik moet er eindelijk eens nieuwe banden omheen leggen (de huidige zijn 20+ jaar oud geloof ik en hebben weinig grip) en dat lijkt mij een mooi moment om ook eens te zien of er iets met de velgen te doen is. Ik moet dan ook een kleur kiezen en een voorbeeld is dan zeer welkom.
Zeker weten toch dat nooit één of andere knoeft er tubeless heeft opgelegd zonder dat de velgen een veiligheidsrandje hebben ? Ik wil ze de kost niet geven...
SMS vanuit de garage: Die Pirelli 's blijken tubeless te zijn , dus het kan .
![]()
Straks misschien een fotooke .
Aan mijn Spider wordt niet -geknoeft-?Zeker weten toch dat nooit één of andere knoeft er tubeless heeft opgelegd zonder dat de velgen een veiligheidsrandje hebben ? Ik wil ze de kost niet geven...
SMS vanuit de garage: Die Pirelli 's blijken tubeless te zijn , dus het kan .
![]()
Straks misschien een fotooke .![]()
Wil geen spelbreker zijn hoor (daar zijn die spellen veel te goed voor)