flipp

RE: Even voorstellen

wo jul 18, 2007 20:52

welkom hier, mooie bella

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za jul 21, 2007 08:45

:D - Dink 8)

een 146 is idd niet aan mij besteed..
Niettemin, welkom hier!

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

bertonejaap
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za jul 21, 2007 11:09

welkom op het forum
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts

nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie

symnk
Junior Member
Junior Member

za jul 28, 2007 18:38

Ik begrijp inmiddels ook wat iedereen verstaat onder het "Alfa virus", welke ik reeds heb opgelopen. Het valt me op dat een historische AR (Giulia bijv) steeds meer mijn belangstelling trekt. Niet alleen de techniek die erachter schuilt maar ook de aanschaf/restauratie mogelijkheden. Het spookt steeds meer rond om een 2de AR erbij te hebben als project, maar goed...dat zijn toekomst plannen. Eerst zal mijn eerste en huidige AR onder de loep worden genomen, in bescheiden lijnen.

Klinkt misschien raar en overdreven, maar ik ben blij dat ik voor AR heb gekozen, anders had ik wellicht nooit geweten wat dit precies inhield. Overigens verklaard een enkeling me nog steeds voor "gek" ivm de mogelijke/zogenaamde" onderhoud aan een Alfa. Ik kijk ze vervolgens schuin aan, want zelfs deze personen hebben ooit een Alfa overwogen. Aparte verhouding als je het mij vraagt :shock:

Anyway, alfisti all the way! Uiteraad ben ik van de partij op Spettacolo Sportivo om al het schoons te bewonderen en dit vast te leggen op de gevoelige plaat :)

Gr. Symon
Nu: Alfaloos
Ex: 146 1.6TS L '98, 156 1.8TS '05

SCARB 5220 | flickr.com/photos/symnk

Terug naar “Het Forum Café”