Je zou denken dat, net omdat het om veel geld gaat, men wat beter zijn best zou doen in het verzorgen van de beelden!
Ik begreep de overschakeling van Alonso-Schumacher naar Barrichello-Webber (?!) niet erg geslaagd. Om zo'n moment moet je vooraan blijven.
Ik heb ook een afgrijselijke hekel aan beelden van monteurs in de pitsbox en/of managers aan de pitsmuur. Ik wil racen zien, Zelfs pitstops van achterliggers interesseert me geen bal. Enkel als het relevant is voor de wedstrijd wil ik nog wel eens een pitstop zien, anders niet!
En, nog belangrijker, tijden! Als er iemand een snelste tijd rijdt, waarom geven ze dan niet de rondetijd van de directe concurrent er bij. Dat zegt toch meer over hoe snel die ronde wel is? Het zal te veel gevraagd zijn.
Ik ben er van overtuigd dat men met beter beeldmateriaal en nuttige info (geen radio-geleuter dat 95% niet relevant is) men de kijker meer kan boeien.
Nu, ik zal altijd blijven kijken omwille van de bijzondere techniek van F1, maar dat geldt niet voor iedereen.
Amerikaanse racerij heb ik al langer achter mij gelaten. Normale circuits wil ik nog wel eens volgen, als ik echt niets anders te doen heb, maar ovals, nee bedankt!