Zou er werkelijk iemand te vinden zijn die dit koopt?

Mischien zijn de British Horse Powers niet meer wat ze geweest zijn.
+20 BHP
Was het maar waarGezien op E-Bay.
Zou er werkelijk iemand te vinden zijn die dit koopt?![]()
Mischien zijn de British Horse Powers niet meer wat ze geweest zijn.
+20 BHP
Motortemperatuur wordt genept door een vaste weerstand en een vaste waarde...
stel de waarde is ingesteld op 60 graden, dan heb je iets meer voorontsteking en brandstof... hee JIM IT WORKS!!!
but(t)....
de motor is warm JIM! dus detoneert eerder..
JIM is SLIM!! Tnak ron 98 en GOOOOOO!!!
klopt Jim, slim!!
Jim is pleased... Jim start de auto de volgende dag.. laten we zeggen gister met 0 graden buitentemp..
Motor denkt hee ik ben 60 graden en spuit dus te weinig in.. NO START JIM!!!.. maar dat klopt het is zuiniger![]()
Mijn EOBD auto kijkt of na lange stilstand de luchttempsensor en de motortempsensor wel ongeveer gelijk zijn..anders: FAULT!!! Burning lights... NO burning rubber...
Jim is echt slim en monteerd misschien een weerstand in serie?? Jim found the wheel out!! Dat deden we al op Ljetronics !! (1980)
Als je Jim heet werkt het heel misschien een beetje..
Als je niet Jim heet...koop een weerstand van 60 Ohm en zet deze in serie met de koelvloeistoftemperatuursensor en probeer het eens uit....
DISCLAIMER: Je cilinderwanden etc slijten ECHT sneller, je koelfan komt waarschijnlijk niet meer in en je motor oververhit in de file...
Maaaarrrrrrrrrr het is wel: LOW BUDGET!!!