ik haat slingerende caravans

Geweldig, samengevat.Ach, ieder zijn ding hoor, maar ik snap sowieso weinig van heel veel vakantiegangers... Dan werk je het hele jaar, koopt van je zuurverdiende centen een leuk huis, richt het in naar je zin, alles er op en er aan... En dan heb je 3 weken vrij.... Ga je in een fucking caravan op een winderige camping in de Dordogne staan. Geen comfort, het koken is ellende (en in de caravan koken doe je als Hollander, want iedere avond uit eten is DUUR!), fatsoenlijk poepen kun je niet en dus loop je met de pleerol over de camping naar een toilet waar 200 anderen gebruik van maken... En natuurlijk pik je nog even Zwarte Zaterdag mee op de Route du Soleil, met 2 oververhitte koters achterin. Voor vertrek dikke stress ('hebben we alles?' En met alles bedoel je dan ook álles: aardappels, pindakaas, de spelcomputer... je zou maar eens iets van thuis moeten missen!) Ja, reuze ontspannend allemaal. Vervolgens zit je de hele dag op een campingstoeltje met een lauw blik bier zouteloze vakantieromans te lezen, dus geestelijk ga je er ook niet echt op vooruit. Gelukkig heb je wel sandalen en sokken bij je, zodat je makkelijk als Hollander te herkennen bent in het dorp.
Oh man, dit is helemaal top. Ik zie Yuri al helemaal schuimbekken achter zijn beeldscherm.geen speld tussen te krijgenAch, ieder zijn ding hoor, maar ik snap sowieso weinig van heel veel vakantiegangers... Dan werk je het hele jaar, koopt van je zuurverdiende centen een leuk huis, richt het in naar je zin, alles er op en er aan... En dan heb je 3 weken vrij.... Ga je in een fucking caravan op een winderige camping in de Dordogne staan. Geen comfort, het koken is ellende (en in de caravan koken doe je als Hollander, want iedere avond uit eten is DUUR!), fatsoenlijk poepen kun je niet en dus loop je met de pleerol over de camping naar een toilet waar 200 anderen gebruik van maken... En natuurlijk pik je nog even Zwarte Zaterdag mee op de Route du Soleil, met 2 oververhitte koters achterin. Voor vertrek dikke stress ('hebben we alles?' En met alles bedoel je dan ook álles: aardappels, pindakaas, de spelcomputer... je zou maar eens iets van thuis moeten missen!) Ja, reuze ontspannend allemaal. Vervolgens zit je de hele dag op een campingstoeltje met een lauw blik bier zouteloze vakantieromans te lezen, dus geestelijk ga je er ook niet echt op vooruit. Gelukkig heb je wel sandalen en sokken bij je, zodat je makkelijk als Hollander te herkennen bent in het dorp.![]()
![]()
![]()
haha volgens mij heb ik een onderwerpje gemist. ik heb het ook niet over vakantie dan moet geld rollenIk wou het zelf niet zeggen, maar je slaat de spijker op de kop! Ga lekker besparen op je brandstof.... Als je het daar van moet hebben, kun je beter niet op vakantie gaan en lekker in je achtertuin gaan zitten.... Dan haal je een slof shag bij de benzinepomp op de hoek en ga je bedenken hoeveel geld je wel niet uitgespaard hebt door thuis te blijven.Ja, dat kan ik je aanraden, zeker als je het leuk vindt om een half uur in de file voor de pomp te staan in de hitte!Luxemburg schijnt het ook goed te doen. Meteen en slof shag halen bij de benzinepomp is ook verdienstelijk en dezelfde shag als in NL![]()
---
Eric![]()
![]()
Mischien ben ik een uitzondering (ik hoop het niet) maar als ik op vakantie ben, kijk ik niet op een eurocent!