Ik denk toch dat het inderdaad om een Romeo 2 gaat

hier lijkt toch wel degelijk een 2 achter Romeo te staan op de neus.
Dat ziet er wel heftig uit zeg, daar heb je bijzondere modellen aan als je ze gebouwd hebt. Hmm... *verleiding*Nieuwtje van Arena Modelli
Ik vind het ook zeer verleidelijk.Dat ziet er wel heftig uit zeg, daar heb je bijzondere modellen aan als je ze gebouwd hebt. Hmm... *verleiding*Nieuwtje van Arena Modelli
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Het staat me bij dat ik de indicaties LHD en RHD alleen maar bij de 1:18 modellen heb zien staan, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Maar ach, anders komt er toch gewoon nog een klein stukje verbouwing bijik was stiekem al even op zoek naar een RHD 1750 GTV van autoart maar vind alleen LHD? is RHD wel geleverd in 1:43??
Dan hebben ze dat voor de voorbeeldmodellen waarschijnlijk ook gedaan.Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Het staat me bij dat ik de indicaties LHD en RHD alleen maar bij de 1:18 modellen heb zien staan, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Maar ach, anders komt er toch gewoon nog een klein stukje verbouwing bijik was stiekem al even op zoek naar een RHD 1750 GTV van autoart maar vind alleen LHD? is RHD wel geleverd in 1:43??
Hi Marco,Dan hebben ze dat voor de voorbeeldmodellen waarschijnlijk ook gedaan.Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Het staat me bij dat ik de indicaties LHD en RHD alleen maar bij de 1:18 modellen heb zien staan, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Maar ach, anders komt er toch gewoon nog een klein stukje verbouwing bijik was stiekem al even op zoek naar een RHD 1750 GTV van autoart maar vind alleen LHD? is RHD wel geleverd in 1:43??
Weet ik nu ook wel zeker want de Minichamps Giulia is sowieso niet met RHD geleverd.
Nog een nieuwtje van Arena Modelli is deze rally Alfasud:
dit betreft een handgebouwde kit en kost wel even een beetje meer..(215 euro)
Klik hier
en de echte auto:
Hi MarcoAzzurro,Ciao Joe
The Rally Alfasud i posted is a handbuilt kit by Arena Modelli (see the post about the giulia's for a website link).
I spotted it on Ebay but it is very expensive (215 euro's). It is based on the french rally car shown above, driven by Vincent/Calver in the rally of Monte Carlo in 1980.
De red Alfasud you posted seems to be a variation on the Fabbri Alfasud Trofeo racers from the Alfa Romeo Sport Collection.
I have spotted these on ebay some time ago with a chinese seller but never saw them again. I sadly do not know where you can purchase this model.
And yes it is a circuit version, not a rallycar