Mark, je hebt helemaal gelijk! Ik had dat 1750 bliind van de bestandsnaam overgenomen, maar het is inderdaad een 2000 GTV. Even corrigeren... Die van je vriendin is trouwens duidelijk mooier afgewerkt (alleen die ruitenwissers even goed zetten

Die Penny's zijn 1/66 (okee, ik had het er niet bijgezegd, maar ik had het over 1/43; ik heb niet stilgestaan bij andere schalen) en de Politoys zijn, volgens mijn gegevens althans, Romeo 2's.Ja ik weet zeker dat hij later nog is bijgewerkt want heb verder nog nooit een gezien met deze details, maar het staat hem goed.
De ruitenwissers ga ik even naar kijken inderdaad, die zitten niet helemaal lekker.
Overigens, om even op die Romeo terug te komen.
De oude Penny Romeo busjes zijn ook Romeo's en niet Romeo 2 (bodemplaat vermeld Romeo en het typeplaatje voorop ook).
En als ik mij niet vergis zijn de oude Politoys Plast modellen in 1:43 ook Romeo's i.p.v Romeo 2's.
Maar dat is natuurlijk wel oud speelgoed
Ik bezit helaas geen Politoys Romeo(2) dus ik kan het zelf niet nakijken maar op Carmodel worden deze modellen als Romeo Van aangeduid.Die Penny's zijn 1/66 (okee, ik had het er niet bijgezegd, maar ik had het over 1/43; ik heb niet stilgestaan bij andere schalen) en de Politoys zijn, volgens mijn gegevens althans, Romeo 2's.Ja ik weet zeker dat hij later nog is bijgewerkt want heb verder nog nooit een gezien met deze details, maar het staat hem goed.
De ruitenwissers ga ik even naar kijken inderdaad, die zitten niet helemaal lekker.
Overigens, om even op die Romeo terug te komen.
De oude Penny Romeo busjes zijn ook Romeo's en niet Romeo 2 (bodemplaat vermeld Romeo en het typeplaatje voorop ook).
En als ik mij niet vergis zijn de oude Politoys Plast modellen in 1:43 ook Romeo's i.p.v Romeo 2's.
Maar dat is natuurlijk wel oud speelgoed
Hoe dan ook, ik constateer wel dat je snel op weg bent om een kenner te worden
Dat ziet er wel heftig uit zeg, daar heb je bijzondere modellen aan als je ze gebouwd hebt. Hmm... *verleiding*Nieuwtje van Arena Modelli
Ik vind het ook zeer verleidelijk.Dat ziet er wel heftig uit zeg, daar heb je bijzondere modellen aan als je ze gebouwd hebt. Hmm... *verleiding*Nieuwtje van Arena Modelli
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Het staat me bij dat ik de indicaties LHD en RHD alleen maar bij de 1:18 modellen heb zien staan, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Maar ach, anders komt er toch gewoon nog een klein stukje verbouwing bijik was stiekem al even op zoek naar een RHD 1750 GTV van autoart maar vind alleen LHD? is RHD wel geleverd in 1:43??
Dan hebben ze dat voor de voorbeeldmodellen waarschijnlijk ook gedaan.Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Het staat me bij dat ik de indicaties LHD en RHD alleen maar bij de 1:18 modellen heb zien staan, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Maar ach, anders komt er toch gewoon nog een klein stukje verbouwing bijik was stiekem al even op zoek naar een RHD 1750 GTV van autoart maar vind alleen LHD? is RHD wel geleverd in 1:43??
Hi Marco,Dan hebben ze dat voor de voorbeeldmodellen waarschijnlijk ook gedaan.Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Het staat me bij dat ik de indicaties LHD en RHD alleen maar bij de 1:18 modellen heb zien staan, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Maar ach, anders komt er toch gewoon nog een klein stukje verbouwing bijik was stiekem al even op zoek naar een RHD 1750 GTV van autoart maar vind alleen LHD? is RHD wel geleverd in 1:43??
Weet ik nu ook wel zeker want de Minichamps Giulia is sowieso niet met RHD geleverd.
Nog een nieuwtje van Arena Modelli is deze rally Alfasud:
dit betreft een handgebouwde kit en kost wel even een beetje meer..(215 euro)
Klik hier
en de echte auto: