Ik merk dat u reeds in overvalste USA boks-stijl aan het voorafgaand pissing contest begonnen bent ?Ja lach maar, dat lachen vergaat je nog wel....
Filmpjes gaan we toch wel te zien krijgen hier op het Forum neem ik aan.![]()
Hela, Jos is niet uitgenodigt hoor, dus die 33 blijft mooi op het asfalt....Filmpjes gaan we toch wel te zien krijgen hier op het Forum neem ik aan.![]()
en Sander anders kan je hier kijken ......Als de 33 rechtdoor het grind in gaat![]()
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cpz.asx
En hij heeft er meer dan 1Charlotte, is dit misschien wat voor je ??
Hij is best wel rap op een circuit, en heeft de juiste auto !!![]()
Leo.
Ik durf de uitdaging best aan maar ik zie de uitdaging daarin niet helemaal. Mijn sportwagentje heeft zo rond de 550pk en een beestachtig goede wegligging. Zelfs met de boostcontroller uit is dat tegen een imola nog best te doen. En ook met de 164Q4 zie ik het niet zo duister in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Durven de mannen de uitdaging niet alleen aan. Watjes!!!!!!!!!!!!
Hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi.
Zal eens met mijn Imolaatje overleggen, of ze wel dergelijke haantjes de weg op durft!~
Het is 4 november op een vrijdag en er komt veel publiek van het forum, mijn PB box liep over.........................Neem de uitdaging uiteraard aan. Alleen kan ik 2 november niet. En dat is geen smoes! Ben druk bezig met de nieuwe zorgverzekering (niet het bedenken dan, ho ho). Maar als je een datum in pak hem beet januari prikt. Okay dan!!!!!!
Wie heeft welke racelicentie overigens (even voor de eerlijkheid!?
Die uitdaging staat dan, alleen de datum he... 4 november komt mij ook niet uit, alles na die datum kan eigenlijk wel. Een racelicentie heb ik niet, Zandvoort ken ik alleen van dat liedje ... 33'ers ken ik redelijk maar heb nog nooit in een Imola gereden. Heb al wel eens een rode 33 gehad dus hoe groot kan dat verschil nu eenmaal zijn?... het gaspedaal zit toch ook rechts in een Imola?Neem de uitdaging uiteraard aan. Alleen kan ik 2 november niet. En dat is geen smoes! Ben druk bezig met de nieuwe zorgverzekering (niet het bedenken dan, ho ho). Maar als je een datum in pak hem beet januari prikt. Okay dan!!!!!!
Wie heeft welke racelicentie overigens (even voor de eerlijkheid!?