En dat geldt dus ook voor de relatief mondane versies. Vanaf 2012 heb ik 5 jaar in een megane GT gereden (180pk benzine) en dat was dus een hele, hele fijne auto. Stuurde scherp, lift-overstuur op afroep en er ging werkelijk he-le-maal niks aan stuk. En geloof me, ik heb het geprobeerd...Precies dit, stap inderdaad eens in een vorige generatie Megane RS of Clio RS. Los van het feit dat ze rondjes om een Giulietta QV rijden, heb je ook nog eens écht stuurgevoel in die dingen. (i.t.t. tot de elektrisch bekrachtigde stuurhuizen van FCA tussen ongeveer 2008-2018)Een Mégane RS van het vorige model rijdt wat mij betreft alvast ordes van grootte leuker dan een Giulietta met 240 pk (hoe heet die uitvoering ook alweer?) dus het hoeft niet per se een drama te zijn.Verschrikkelijk, bagger Renault techniek delen blehhh.... Mag toch hopen van niet.
Wat ik zei ging specifiek over de Mégane RS. Die is om te rijden echt fantastisch. Hoe het is om er eentje te hebben weet ik niet, maar dat gaat mogelijk nog wel veranderen. Een (min of meer) vergelijkbare Giulietta vond ik al een heel stuk minder leuk om te rijden. Hoe het is om dìe eentje te hebben zal ik dus hoogstwaarschijnlijk ook nooit weten.Ben ik hier nu op het Renault forum terecht gekomen? Ik begrijp oprecht niets van die Renault hoerastemming...
Mijn vriend heeft een gloednieuwe Renault Megan, na nu een half jaar rijden is er 30PK weg. Renault wil niets voor hem doen en zegt dat dat in de marge ligt als je korte stukken met die directingespoten turbo mini-motoren rijdt. Zijn vrouw rijdt de Twingo GT met middenmoter, ook daar het probleem en de dealer doet niets...
Ga je met een Japans merk samen, lift je het merk wellicht iets op kwaliteitsvlakkennis en voegt het iets toe. Maar Renault, kom op please not
Oeps dikke vingers hebben er weer naast getikt - Elkans dus.Bron?Blijkbaar zijn de toekomstplannen -inclusief GTV- on hold, en zijn er een bundel ontslagen gevallen in Centro Stile. Niks meer in de pijplijn.
Hoe sneller de Erkans de toko verkopen, hoe beter. Aan wie maakt allang niet meer uit m.i.
(En heeft FCA tegenwoordig Turkse eigenaren? )
Als je terugschakelt met beleid valt dat gerust mee. Indien niet, tja... Sta ervan te kijken dat er een 4C op zolder heeft mogen rijden. Niet lang geduurd voor de zwarte vlag werd gezwaaid voor geluidsoverlast neem ik aan?Overigens: gefeliciteerd met de aankoop van de 4C, dat is natuurlijk wel echt een gaaf ding. Wel opletten als je er mee het circuit op wilt of iets dergelijks, want de versies zonder de extra luchtinlaat in de dorpel willen nogal snel last hebben van een oververhitte transmissie, met noodloop als gevolg. Afgelopen trackday op Zolder het levende bewijs daarvan gezien.
Je begrijpt dat dit best hilarisch is na je jarenlange afkraken van het 1750 TBi-blok?Maar snel een FCA 4C gekocht nu het nog kan
Ik heb nooit de 1750 ‘afgekraakt’ , alleen me verzet tegen het feit dat dit beter zou zijn dan een ‘GM’ JTS blok aldus hele volksstammen hier. Dat vind ik nog steeds... en tja de ‘FIAT’ 1750 klinkt en gaat in de 4C gelukkig wel een beetje.Je begrijpt dat dit best hilarisch is na je jarenlange afkraken van het 1750 TBi-blok?Maar snel een FCA 4C gekocht nu het nog kan
Zonder gekkigheid: heel veel plezier ermee, mooi dat je dit ‘gewoon’ hebt kunnen realiseren!
Of het veel beter is, is de vraag, maar een positief punt: er is een kans dat Opel hierdoor verdwijntEn inmiddels is het met PSA.
Dat staat los van de fusie met PSA. Die plannen waren totale luchtfietserij en gemaakt door een wereldvreemde. Alsof het geld er was geweest om zoveel nieuwe modellen te ontwikkelen!De in 2018 nog geplande Giulia GTV 6C, Giulia Sportwagon, 8C , Giulietta, MiTo, 4C, of een Spider zijn van de baan !.
mwa, denk dat je nu iets te negatief denkt...Dat staat los van de fusie met PSA. Die plannen waren totale luchtfietserij en gemaakt door een wereldvreemde. Alsof het geld er was geweest om zoveel nieuwe modellen te ontwikkelen!De in 2018 nog geplande Giulia GTV 6C, Giulia Sportwagon, 8C , Giulietta, MiTo, 4C, of een Spider zijn van de baan !.