ma aug 27, 2018 17:01
Technisch gezien heb je ook nog een handjevol hitteschilden nodig, met name voor de hoofdremcilinder. Is allemaal zelf te improviseren natuurlijk. In de motorkap-isolatie van een TB zit ook een stukje hitteschild-achtig materiaal. Verder zijn de meeste TB's niet voorzien van stuurbekrachtiging, en als dat wel zo is heb je een ander luchtfilterhuis nodig dan als dat niet zo is. Uiteraard kun je ook het hele luchtfilterhuis vervangen door een open luchtfilter-constructie. Als je inderdaad zonder stuurbekrachtiging gaat rijden heb je een onbekrachtigd stuurhuis nodig, of je moet je huidige stuurhuis 'kortsluiten'. Dan zijn er nog kleine dingetjes zoals het 'duct' dat naar de TMIC loopt, en de luchthoeveelheidsmeter en bijbehorende buizen en slangen. En het instrumentenpaneel met turbodrukmeter plus de AR-control met pingellampje.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?