Afgelopen zaterdag in Velp, een blauw metallic Alfetta, laat model met vierkante koplampen, tikkie verlaagd en met een lekker geluid!
Bas
Die Stelvio's kom je hier in NL dan eigenlijk (bijna) nooit tegen (btw Nuova Giuilia helaas ook nog steeds niet...)Valt me op hoe vaak jullie in Nederland oldtimers spotten, in België hier nauwelijks.
Eergisteren een zwarte Stelvio op de E17 t.h.v. Lokeren, en een rooie Giulia (952) op de brug van Temse. En gisteren drie (!) Stelvio's waarvan een met trekhaak én shabby aanhangwagen (mijn ogen doen er nog pijn van).
Oke dank voor de info Gordon, beetje chinees voor mij helaas:@fRank,
Sommige camera's registreren de oriëntatie van de camera in de zogenaamde `Exif` data van de foto. Dat is vrij irritant, want als jij het plaatje draait om het op je computer goed te kunnen zien blijft die informatie bewaard en dan ziet iemand anders 'm vervolgens nog een keer gedraaid.
Er is een handig tooltje genaamd exiftool dat je eenvoudig via Google kan vinden. Ik gebruik dat regelmatig zelf om automatisch bestanden van verschillende camera's te hernoemen met een datumtijd prefix zodat ze in chronologische volgorde komen te staan. Je kan ook tijden corrigeren wanneer je vergeten bent je camera op de juiste tijdzone in te stellen en je kan de rotatie resetten zodat het plaatje in iedere viewer dezelfde oriëntatie heeft.